Multiple Pages

10/01/2011

Anwar Menuduh Nalla. Nalla kata “Diam lu bodoh”. Pendedahan terbaru Ummi terhadap Nalla, hatta Anwar sekali.

Bodoh! Jagan Bising-bising!!. Saya punya duit ada lagi sama you! Belum kasi habis!

Nalla wajib diheret ke Mahkamah kerana menyimpan Fail Rahsia Kerajaan Malaysia.

Panas dan satu lagi bukti terbaru yang boleh digunakan untuk mengheret Brader Anwar Bin Ibrahim (BABI) kemuka pengadilan.


Dalam petikan Srikandi 7 (Rujuk disini >>), terbaru Ummi Hafilda telah menyatakan seperti berikut,

SEMUA PROSES KEADILAN TELAH DILAKUKAN OLEH DR MAHATHIR MENGIKUT PROSES KEADILAN DUNIA MELALUI BUKTI-BUKTI SAHIH DARI PIHAK POLIS SEPERTI PITA RAKAMAN PERBUALAN DGN PELACUR, MANGSA-MANGSA LIWAT, DENGAN PIHAK YAHUDI DAN PENYANGAK MATA WANG SEPERTI SOROS, SENJATA,PELURU, FAIL-FAIL RAHSIA KERAJAAN DI RUMAH NALLA, VIDEO-VIDEO PANAS DLL SERTA MENGIKUT LUNAS  ISLAM SUPAYA BERLAKU ADIL KEPADA SEMUA MANGSA DAN PELAPUR MAKLUMAT YG MEMAKAN MASA HAMPIR SELAMA 1 TAHUN”

Fail-fail Rahsia Kerajaan Di Rumah Nalla?
Apakah fail-fail itu?
Rakyat ingin tahu.
Kenapa fail-fail Rahsia Kerajaan Malaysia berada di rumah Nalla?
Siapakah talibarut yang telah memberi kepada beliau?
Adakah ini tidak menyalahi undang-undang Kerajaan?

Sehingga ke hari ini Nalla yang banyak mengetahui hal-hal sulit peribadi Anwar dan pernah menjadi proxy Anwar masih tidak berani mendedahkan kegiatan tidak bermoral Anwar. Jika dia berbuat demikian mungkin rahsia-rahsia beliau sendiri turut terbongkar.

Sekarang Srikandi 7 telah mendedahkan perihal Nalla yang menyimpan Fail-fail Rahsia Kerajaan Malaysia. Lapuran Polis boleh dibuat. Maka amat mudah untuk mengheret Nalla ke mahkamah dengan pelbagai Akta-akta yang ada.

Dengan tersendirinya Nalla akan mengheret dan membabitkan Anwar kerana dari mana kah fail-fail sulit tersebut diperolehi jika tidak dari Anwar, kawan akrab se-tennis beliau satu ketika dulu.

Ummi telah membuka jalan dan sedia memberi kerjasama sepenuhnya.

Cepat-cepat!! UMNO mana kah harus bertindak!!

1 comment:

  1. tak payah suruh umno atau kerajaan bertindak la.. suruh perkasa dan ngo melayu je... nak harap umno dan kerajaan pekak ni rugila kita rakyat semua.. anwar perlu dilupuskan segara.. demi negara bangsa dan agama.. bangkitlah melayu.. jgn harapkan umno, bn dan kerajaan sgt la waktu ni..

    ReplyDelete