Multiple Pages

31/03/2011

Anwar Terdesak Dan Rela Di Tahan Polis Atas Kes Rusuhan


Oleh: HHalem
Anwar Terdesak - Tolong Tangkap lah Aku

1- Datok Mahfuz dan kuncu-kuncu Pas telah gagal membangkitkan semangat rakyat supaya memprotes dan menimbulkan huru-hara ala-ala Timur Tengah supaya membenci dan menjatuhkan kerajaan secara kekerasan. Datok Mahfuz mencari pelbagai motif dan punca penyebab yang kukuh sebagai pengerak untuk menimbulkan huru-hara, tetapi ia telah gagal.


2- Berlainan sekali dengan Anwar apabila Video Seks beliau berjaya dijadikan alasan sebagai pencetus untuk menimbulkan huru-hara. Lihat apa yang berlaku di Pusat Bandar Taman Melawati pada 25 Mac 2011 yang lalu apabila Anwar dan Azmin mengajak rakyat khususnya golongan muda untuk menentang dan menjatuhkan kerajaan melalui proses demostrasi jalanan.

......Video 1.....

3- Malangnya penipuan Anwar yang suka mengajak dan mengadaikan anak-anak muda supaya terlibat dan menjadi benteng segala masalah peribadi beliau telah dihidu. Dengan kebijaksaan pihak polis huru-hara dapat dikawal. Rakyat perihatin sedar penipuan Anwar dan membuat laporan polis.


......Video 2.....


4- Hasil laporan yang dibuat, pihak polis telah menahan Azmin untuk disoal siasat di bawah Seksyen 27(5) Akta Polis dan Akta Hasutan pada 30hb March di Ibu Pejabat Polis Daerah Ampang Jaya 

5- Soalannya kenapa Anwar tidak di tahan dan disiasat? Itulah yang Anwar harap-harapkan supaya dia ditahan dan pihak polis tidak mudah terperangkap denga tipu muslihat Anwar itu. Dengan kes Video Seks Anwar dan kes Liwat 2 yang sedang berlangsung, pihak polis tidak mahu kes ceramah di Gombak menengelamkan dan mengganggu kes-kes yang lain.


“Selamat Mencuba Dengan Muslihat-muslihat Yang Lain”


“Seperti Masuk Ke Amerika Secara Haram Atas Kesalahan Teknikal Dan Kes-kes Liwat dan Video Seks Akan Tertangguh”

3 comments:

  1. tn HHalem....atau ANUAR IBRAHIM pula buat laporan polis dia diliwat.....

    ReplyDelete
  2. Tuan Kota,
    Sapa Liwat dia. Kak Wan:-)

    ReplyDelete
  3. Kak Wan liwat Anwar, konpirasi Umno.

    ReplyDelete