Multiple Pages

24/03/2011

Datuk Shazryl Turut Berada Dalam Video Ketiga Bersama Anwar. Tahniah Kepada Datuk Tiga (Trio).


 Oleh: HHalem
Kata Datuk Shazryl, “Saya Dalam Video Itu”. Confirm Anwar



1- Banyak yang diketahui umum apa yang telah dilakukan oleh ketiga-tiga Datuk yang tampil mendedahkan video seks yang dikatakan Anwar sedang beraksi. Sejarah buruk Datuk Tiga bukan lah tajuk utama disini.



2- Didalam kes pendedahan video seks ini mereka bertiga harus dipuji dan diucapkan terima kasih kerana cuba menyelamatkan Malaysia daripada Anwar menjadi Perdana Menteri.

3- Motif TS Rahim Thambi Chik adalah amat jelas apabila beliau menceritakan bagaimana Anwar menipu beliau supaya meletakan jawatan. Anwar pernah melakukan perkara yang sama terhadap Ghafar Baba. Di kedua-dua insiden tersebut nama Tun Mahathir telah dijual dan dipergunakan oleh Anwar.

4- Motif Datuk Shazryl Eskay Abdullah juga adalah amat jelas apabila disuatu ketiga beliau adalah kawan rapat Anwar sehingga beliau turut berada dipersekitran semasa rakaman video seks berlaku. Malah beliau turut berada didalam rakaman tersebut apabila beliau menyatakan, saya dalam video itu”. Beliau turut juga ditipu oleh Anwar didalam perniagaan.


5- Datuk Shazryl Eskay
a- Pernah mengfailkan saman terhadap Merong Mahawangsa Sdn Bhd pada January 2002 kerana tidak membayar kepada beliau RM20 juta setelah Datuk Shazryl membantu mendapatkan projek Malaysia-Singapore International Gateway (Jambatan Indah). Anwar sangat rapat dengan Shazryl ketika itu. (Di sini>)

b- Ahli perniagaan Kedah. Pada sekitar May 2003 mempunyai pusat pembelaan daging kambing di Paya Pahlawan Jitra. Membela 3,800 ekor kambing pelbagai baka jenis Jamnapari dari Myanmar; Saanen, Toggenburg dan Anglo-Nubian dari Australia; dan British Alpine dari Britain. Toh Puan Ramzah Kassim turut membantu beliau. Alamat di "No.1, Batu 27 1/2, Jalan Naka-Nami"

c- Pada November 2003 membuka “The Meat Shop” di Alor Setar membekal daging segar dan beku.

d- Bekas physiotherapist bagi pasukan Olimpik Gimnastik Amerika Syarikat dan kelab American Football ternama, Dallas Cowboys. Orang paling berdisplin. Baca di Kickdefella>

6- Datuk Shuib Lazim. Motif Datuk Shuib Lazim tidak diketahui.
a- Bendahari Perkasa
b- Pakcik kepada MP PKR Johari
c- Pak Mentua kepada Datuk Shafie Afdal
d- Bekas Ketua Umno Sungai Petani


“TAHNIAH DATUK TRIO”



1 comment:

  1. Lebai minyak nyok kata: 2x5=5x2 .serupa sahaja.mulut harimau=mulut naga.bukan tahniah sebaliknya takziah ......he he he he

    ReplyDelete