Multiple Pages

28/04/2011

Datuk Eskay Akan Sumpah Laknat Lepas Jumaat. Anwar Di Jemput Hadir Di Masjid


Oleh : HHalem

Datuk Eskay bersumpah,

`Dengan nama Allah, Rasulullah, rakyat Malaysia dan anak cucu saya  dan rakan-rakan bertanggungjawab sepenuhnya dalam pendedahan video seks berkenaan.’

"Habis Jahanam Anwar. Jatuh Di Timpa Biawak"

....Sumber....


Shazryl Bersumpah Lepas Solat Jumaat Esok

Ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah akan melakukan sumpah laknat di Masjid Amru Al-As di Bandar Baru Sentul selepas solat Jumaat esok.

Beliau mengundang Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk turut sama melakukan sumpah laknat itu di hadapan ulama yang hadir pada majlis berkenaan.

Dalam sidang media yang diadakan pada hari ini, beliau berkata, `Dengan nama Allah, Rasulullah, rakyat Malaysia dan anak cucu saya  dan rakan-rakan bertanggungjawab sepenuhnya dalam pendedahan video seks berkenaan.’

Sumber MyHubNews




2 comments:

  1. sumpah sumpah juga tapi bab saksi ni kena perhati betul2. jangan sampai kes saiful bukhari berulang lagi. rupa2nya imam masjid barua anwar juga.

    Keranji Pahit

    ReplyDelete
  2. Alang-alang nak sumpah laknat oleh Dato Trio. Minta sumpah laknat sekali kes-kes dulu.....yang menjadi tohmahan orang ramai. Kes gadis bawah umur dll. Barulah kepercayaan rakyat meyakinkan. Betul tak?

    ReplyDelete