Multiple Pages

05/04/2011

Omega:- Kenapa Wan Azizah Panik. Ini Sebabnya


Oleh : HHalem

Kes lama - "Cheepachorn Loke" di Channel 9 –
Rangkaian Televisyen Thailand 
Jam 11.15 malam, 16 April 2009. - Sumber Aidc 


Omega Replica atau Original atau betul-betul Siam mari!

1- Papa Gomo ada menulis yang Press Conference Wan Azizah terhenti oleh kerana Wan Azizah upset apabila wartawan AgendaDaily bertanyakan hal jam Omega yang didakwa berada pada simpanan Wan Azizah.


2- Kenapa Wan Azizah terlalu panik? Kuncu-kuncu Pkr sekarang tengah berusaha bagaimana hendak menipu mahkamah nanti apabila hal jam Omega dibangkitkan.

3- Seperti juga manusia yang mempunyai sijil surat beranak dan kad pengenalan, jam Omega juga mempunyai pelbagai sijil-sijil kesahihan dan keaslian. Sijil nama pembelinya. Lain lah jika jam Omega Anwar dibeli di Danok atau Hadtyai.

4- Bagaimanakah hendak menipu jika jam itu adalah original? Lihat contoh iklan jam Omega untuk dijual dibawah.

“I have all original packaging, including:
the outer box (white) with omega emblem,
the inner box (red) with omega emblem,
the watch pillow,
the operating instruction book (364pages, 10 languages),
chronometer certificate,
pictograms certificate,
international warranty certificate,
certificate holder”

“Sebab itulah Wan Azizah tengah panik”

.....Petikan Papa Gomo >...
GEMPAR...PC Wan Azizah berhenti bila sentuh jam tangan Omega. Dalam PC di rumahnya di Segambut dalam sebentar tadi Wan Azizah nafi lelaki dlm video ringkas 1.47 minit di youtube Anwar Ibrahim dan Dakwa susuk badan lain.

Ditanya mana jam Omega Anwar yang Dato Eskey dakwa ada padanya setelah cuba dicuri pelacur cina,Azizah kata ada padanya tapi tak mau tunjuk. Soalan pasal jam Omega Anwar ditanya oleh wartawan agendadaily buat Azizah upset, bila didesak wartawan lain Azizah kata awak bukan PENDAKWARAYA.



PC terus tamat selepas isu jam Omega dibangkitkan .Turut serta Karpal Singh,MB Selangor, Nurul Izzah. Wan Azizah seperti biasa mengulangi skrip yang video ini plot UMNO dan konspirasi walhalkan Jam Tangan Omega Anwar terus di Nafikan untuk di pertontonkan kepada Rakyat.

No comments:

Post a Comment