Multiple Pages

11/04/2011

Video Dr Muzaffar:- Lagi Bukti Kukuh Kenapa Anwar/Azizah Melenting Gelabah. Jam Omega Ada Tanda Milik Peribadi Anwar, Hadiah Istimewa.


Oleh : HHalem
 Berani Dedah. Berani Cakap. 
Berani Bukti Di Mahkamah


1- Lagi bukti kukuh dari Dr Chandra Muzaffar, bekas orang kuat Anwar yang banyak menyimpan rahsia-rahsia  Anwar. Beliau adalah Bekas Timbalan Presiden PKR. Malah dirasakan beliau tidak ragu-ragu jika dipanggil di mahkamah jika diperlukan mengenai keujudkan jam Omega milik Anwar. Ini berdasarkan keberanian Dr Chandra mendedahkan perkara tersebut di Buletin Utama TV3.

2- Bukan setakat Sijil Hak Milik sahaja membuktikan ia milik Anwar, malah ada tanda-tanda istimewa dijam tersebut.

 
...Teks....

Bagi Dr Chandra Muzaffar, ada sebab mengapa Datin Seri Dr Wan Azizah melenting apabila ditanya mengenai jam tangan Omega milik Datuk Seri Anwar.



Dr. Chandra Muzaffar, Bekas Timbalan Presiden Keadilan:
"Jam omega itu adalah hadiah daripada pihak tertentu, hadiah kepada pelaku video. Ada ciri-ciri istimewa pada jam Omega, bermakna ini bukan jam Omega yang boleh kita beli daripada kedai untuk yang hilang ganti dengan yang lain. Ada ciri-ciri tertentu, itu sebabnya Dr Wan Azizah melenting bila sebut tentang jam Omega, dibangkitkan salah seorang wartawan."

“Apa kata Sijil Hak Milik masih lagi atas nama hak asal pemberi jam Omega tersebut. Dari seorang King di Arab. Kacau”

1 comment:

  1. jika hilang buat la report polis.. boleh la siasat... kalau ada, sekadar tunjukkan sahaja pada wartawan harakah, malaysiakini atau MELODI pon tak pe.. ada asas bukti kata2 bahawa dalam simpanan, tp kalau tak de jangan la melenting marah2 pada wartawan yg menjalankan tugas!.....

    baru diasak dengan wartawan dan melenting hanggin satu badan... belum diasak dengan masalah negara berbilang kaum... tu sebab Allah belum tunjukkan jalan kepada Anwar menjadi PM!!

    ReplyDelete