Multiple Pages

14/06/2011

Video Bogel Anwar:- Mirip Anwar Telah Mendapat Pencalonan. Jawapan Makin Hampir Jauh.

Oleh : HHalem

1- Pengerusi Parti Kesejahteraan Tanah Air (Kita) Kedah,  Zamil Ibrahim telah menjemput Wan Azizah  supaya menjadi ahli panel memandangkan beliau merupakan insan paling rapat dengan Anwar dan diharap dapat membantu merungkai siapa pelaku sebenar video seks tersebut.

2- Sehubungan dengan itu, panel telah menerima 300 panggilan serta e-mail dan kesemuanya hampir sama jawapannya .

3- Cukup menarik apabila 5 dari 300 panggilan menyatakan bekas Presiden Majlis Belia Malaysia yang juga bekas Presiden Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS), Datuk Suhaimi Ibrahim mirip dengan susuk dalam video klip itu. Beliau adalah juga Tokoh Jasa Belia pada sambutan Hari Belia Peringkat Negeri Pahang Mei 2011.

4- Memang tersedak dan tersentak dibuatnya jika Suhaimi Ibrahim mengetahui perkara ini, kerana beliau tidak semena-mena dicalonkan seiras-serupa seperti didalam video bogel Anwar.  Samaada ia satu penghargaan atau penghinaan kita belum ketahui.

5- Menarik juga kerana kedua-dua nya anak kepada Pak Ibrahim yang berlainan bapa dan berlainan emak, tetapi muka seiras.

Sumber utama berita dari Free Malaysia Today> 

4 comments:

  1. Kena ukur anu nya... buka bajunya.. kalau hodoh dah berperut buncit, pakar guna tisu, dan tertinggal jam OMEGA... barulah B.A.B.I. Kalau tidak, bukan suhaimi, tapi anwar babi.

    ReplyDelete
  2. muka macam laki siti nurhaliza je..hehehe

    ReplyDelete
  3. a ah. ada skit-skit mcm laki Siti plak:-)

    ReplyDelete
  4. Suara dan gaya cakap Suhaimi pon irap2 anwar jugak...

    ReplyDelete