Multiple Pages

11/06/2011

Video:- TV3 Turut Ceria Menyindir Pedas Macam Bloggers. PANAS-Download “Dokumen Negara Islam Pas” Dengan Segera.

Oleh : HHalem



1- Video pertama membuktikan bagaimana pemimpin Pas yang dikatakan senantiasa bersama rakyat dan akan melakukan kebajikan untuk rakyat.
Rakyat berhak mendengar penjelasan pemimpin tertinggi Pas dan ini merupakan kebajikan Pemimpin kepada rakyat yang perlu dibuktikan terlebih dahulu.

2- Atau hanya penganut Pas sahaja yang perlu 'Rakyat Kebajikan' untuk kesenangan pemimpin mereka ke Putrajaya.

3- Walau macam mana sekali kebaikan yang dilakukan TV3, mereka tetap akan di kondem habis-habis oleh Pas-Pkr-Dap. Alang-alang dituduh demikian, maka TV3 telah membuat panggilan walau pun diketahui ia tidak akan berhasil. Cantuman diakhir panggilan telephone yang dicantum oleh blogger MediaMelayu, cukup-cukup menceriakan. Syabas.

4- Video dan Teks bacaan lanjut boleh dibaca di Kembara Politik> .
Susur galur pautan boleh didapati dalam article beliau yang cukup menarik.

5- Penceritaan dokumen “Negara Islam Pas” setebal 48 laman, lebih berbentuk buku yang dikata aluankan oleh Presiden Hadi Awang terbitan PAS PUSAT, dan kini telah dilongkangkan, boleh didapati di XpressMinda> atau laman Xpress> atau di Kembara Politik>

6- Jika Nik Aziz atau mana-mana pemimpin atau penganut Pas yang mengatakan mereka tidak pernah menyebut kearah melakukan “negara islam’, maka amat celaka besar lah mereka. Pembohongan peringkat tertinggi Pas dan penipuan rakyat amat terang terangan.

Diperturunkan 2 dari 48 laman buku tersebut.



No comments:

Post a Comment