Multiple Pages

25/06/2011

Video ‘When in Doubt..fuck’. Siapakah Prof Hany Farid dan Lorenzo Torresani dari Dartmouth College Hanover?

Oleh : HHalem


1- Mengenai pendakwaan kes video bogel Anwar, apabila sahaja  pakar menyatakan 99.99 % muka pelaku video bogel adalah Anwar, maka tinggal lah baki nya 00.01% yang menimbulkan keraguan.

Penulis berkeyakinan penuh bahawa pelaku video tersebut adalah Anwar, tetapi satu article dari SatD yang turut memuat caption ‘when in doubt...fuck’, telah membuka ruang untuk di fikirkan.

Seperti biasa SatD cukup mahir memainkan persepsi sehingga kita terhenti sejenak memikir perkara peratusan tersebut.

Kita biasa di nasihati, di ajar semenjak dari kecil oleh Orang Tua-Tua Waras bahawa jika, ‘jika timbul keraguan sekelumit hama sekali pun terhadap sesuatu, maka jangan lah kita mempercayai nya’ atau ‘jika timbul keraguan  dan was-was terhadap sesuatu maka kita hendaklah elakan nya’

Dengan itu baki 00.01 % telah membuka ruang keraguan kepada penganut Pas, Pok Nick dan Pok Hadi. Ini akan digunakan oleh  penganut Pas untuk mengeluarkan pakwa-paktwa baru mereka.

Oleh itu penulis membuat ketetapan bahawa 100.00 % ia adalah Anwar, tanpa ragu-ragu dan tanpa was-was, seperti menepati pesanan Tok Guru dan Orang Tua-Tua Waras.

Jika pembaca ingin melihat video memberangsangkan minda  ‘when in doubt...fuck’, sila ke sini>

2- Berikut di perturunkan bio-data Prof Hany Farid dan Lorenzo Torresani dari Dartmouth College Hanover.

Klik gambar untuk ke Link –link Sumber





2 comments:

  1. pak jabit kg pisang25/06/2011, 13:15

    adakah ini ahli UMNO atau staff Utusan?

    ReplyDelete
  2. Ni staff TV3 yang pakar dlm kerja solek menyolek. Cube tgk nama Hany Farid, bukan tu Farid Redzuan yg menyamar ke? Kalau Lorenzo Torresani tu staff berita unit sukan TV3 yg suke ngan Fernando Torres, nama sebenar Abdullah Sani.

    Amacam, ok x?? Puak pencacai Fuckatan dibenarkan ambik hujah aku ni. hehe

    ReplyDelete