Multiple Pages

01/08/2011

Video: Hina Najib PM Bangladesh. Zaid Ibrahim Bermasalah Lagi?

Oleh : HHalem.


1- Kelibat Ketua Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA), Datuk Zaid Ibrahim juga turut dikatakan hadir pada majlis ‘Himpunan Anak Kelantan D'Perantauan’ di Stadium MBPJ, Kelana Jaya. semalam. Jika Zaid berada bersama-sama tidak jauh sebayang dengan PokNick kita beranggapan dan membawa persepsi bahawa beliau turut mengitiraf apa yang di suarakan oleh PokNick.

2- Setelah sudah-sudah, apa yang kita perhatikan sebelum ini, tindakan Zaid membawa dua makna.

3- Pertamanya, beliau selalunya mempunyi masalah dengan parti, kemudian mencari-cari platform baru untuk dihinggapi. Ia seperti parasite yang mencari host baru. Disini adakah beliau bermasalah dengan Parti KITA? Agak mustahil kerana beliau adalah ketua di KITA dan mencorakan segala rentak KITA seperti yang di idamkan oleh beliau selama ini.

4- Keduanya, dengan kehadiran beliau membawa gambaran bahawa KITA akan memberi sokongan padu kepada PokNick pada PRU 13 nanti. Zaid sedar bahawa KITA tidak akan kemana-mana arah tuju, tanpa menginggap disalah satu host samada BN atau Pakatan.

5- Jika tidak kerana perkara satu dan dua di atas kemungkinan besar juga, Zaid adalah orang kuat ‘Anak Kelantan D’Perantauan’. Jika ini lah alasan yang menyebabkan beliau hadir bersama PokNick, ia merupakan satu tindakan yang kurang bijak. Dan kita tidak hairan kerana Zaid selalu membuat tindakan yang kurang bijak didalam pemilihan pemangsa politik untuk menghisap darah.


2 comments:

  1. Salam Tuan ...

    So that was the number of participants that Harakah previously claimed as 2000 ... these PAS idiots have lost the sense of counting ...

    And ... it was also obviously seen ... Nik Aziz knew nuts what he was talking ...

    ReplyDelete
  2. Yes Tuan Singh:-)

    The video you r seeking high and low.
    I knew you would say that about the figure.

    It is either the Harakah people or the TVSelangor guys.
    Either way, it shows they are nut to the hardcore.

    ReplyDelete