Multiple Pages

03/05/2012

Akuan Benar Anwar Yang Beliau Rela Di Perkudakan DAP, Asalkan Menang.


Oleh: HHalem.

Di bawah adalah pengakuan Anwar sendiri bahawa beliau rela dipergunakan oleh DAP dan orang-orang China, yang mana selama ini pengikut-pengikut PKR & PAS bermati-matian menafikannya.

Mendengar pengakuan ini, pengikut PKR-PAS sudah tentu amat kecewa dan menyesali kerana selama ini telah tersilap langkah.  

Biasanya Anwar akan menuduh berita arus perdana sebagai suka membelitkan kata-kata beliau dan memfitnah.Tetapi kali ini beliau berkata kepada pemberita, “You can quote me on this (Awak boleh petik kata-kata saya)”.

Nampak benar setiap tuturkata dari mulut Anwar menampakan hipokrate dan penipuan beliau semata-mata.

..petikan Berita Harian...
Anwar rela jadi kuda DAP.


Ketua Pembangkang akui lebih mempercayai Kit Siang, tak kisah dipergunakan.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, berkata beliau rela menjadi kuda tunggangan DAP jika tindakan itu membolehkan pakatan pembangkang menawan Putrajaya pada Pilihan Raya Umum Ke-13.

Katanya, beliau lebih mempercayai pemimpin DAP dan mendengar nasihat mereka berbanding mana-mana pemimpin dalam UMNO.

“Dalam Perhimpunan Agung UMNO, Najib kata Anwar ini bahaya kerana jika dia menjadi Perdana Menteri, dia akan dipergunakan oleh DAP, oleh orang Cina”

“Ada saya kisah? Saya tidak kisah jika terima nasihat dan pandangan daripada Lim Kit Siang kerana saya lebih yakin dan percaya dengan beliau daripada UMNO... saya tidak bersikap apologetik (tidak akan menyesali mengenai perkara itu)”

You can quote me on this (Awak boleh petik kata-kata saya) dan jadikan ia sebagai headlines (berita utama) esok,” – kata Anwar merujuk kepada pemberita yang hadir pada ceramah perdana sempena Konvensyen Pakatan Pembangkang Perak di sini, malam kelmarin.

Sumber BeritaHarian >

3 comments:

  1. Kalau dia dalam UMNO agak agak camana yek... cuba, try, test, kaji, uji gelagat dia..apatah lagi kot kot sekarang dah jadi PM...rasanye Malaysia dah kena jual lelong ...

    ReplyDelete
  2. dari dulu aku dah tau sapa musibat batu ni...

    kalau dia pakai dog tag mesti tulis DAP...

    PEJUANG HAMAS...

    ReplyDelete
  3. Tuan Hhalem,
    Kalau dah jenis spesis Tahi (najis) buat macam mana, hias macam mana sekali pun, tetap Tahi juga.

    ...
    ...
    ARK2

    ReplyDelete