Multiple Pages

23/07/2012

Pengakuan Farid Ismeth Emir Tentang DS Rosmah. “Bekas Isteri” Beliau. (Video).


Oleh: HHalem.


Penjelasan dan pengakuan Farid Ismeth Emir kepada Zamzarina Zambri apabila diajukan soalan berkaitan kontroversi yang mengaitkan dirinya dengan seorang DS Rosmah, Isteri DS Najib.

Sudah sebelas tahun baru nak keluarkan statemen seperti ini.
Sebelum ini Farid Ismeth tidak pernah bersuara dan hanya keluarkan, “No komen..No komen” sahaja apabila disoal hal tersebut. Itu lah yang menimbulkan lagi pelbagai tandatanya orang ramai.

Sebelum ini, dengan tidak melakukan sesuatu (dengan hanya ‘No komen’) akan menimbulkan lagi fitnah yang tidak berkesudahan. Sebab itu ia berlarutan sehingga 11 tahun. Salah siapa?

Apa-apa pun semua perkara telah terjelas dan terjawap sudah, selepas 11 tahun.

SAYA TERTEKAN DAN MALU..!!
ITULAH LUAHAN RASA PAK NGAH APABILA DIAJUKAN SOALAN “BENARKAH 
FARID ISMETH EMIR ATAU LEBIH MESRA DENGAN PANGGILAN 'PAK NGAH' DIKALANGAN RAKAN-RAKAN WARGA RTM AKIBAT FITNAH ORANG YANG MENGATAKAN BELIAU PERNAH BERKAHWIN DENGAN ORANG KENAMAAN.. TELAH LEBIH SEDEKAD PAK NGAH MEMENDAM RASA DI LUBUK HATI..”

IKUTI TEMUBUAL EKSKLUSIF ZZ BERSAMA FARID ISMETH YANG TELAH DIRAKAMKAN SECARA AMATUR. TUJUAN ZZ MENGADAKAN TEMUBUAL INI AGAR PIHAK-PIHAK YANG MEMFITNAH PAK NGAH & VVIP ITU MENDAPAT KEBENARANNYA HARI INI WALAUPUN PAK NGAH TAK PERNAH BERSUARA TETAPI INILAH YANG TERBUKU DI HATI PAK NGAH SELAMA INI..

No comments:

Post a Comment