Multiple Pages

25/04/2011

Azmin Menyelar dan Kutuk Mustaffa sebagai ‘Jaguh Kampung’ Dan “Tidak Lagi Di Perlukan’. Mustaffa Membidas Kembali


Oleh : HHalem

 

1- Disebabkan ungkapan dan pembohongan Mustafa Ali untuk mengkaji kedudukan PAS didalam Pakatan>, maka beliau telah dipanggil ‘Jaguh Kampung’ oleh Azmin Ali.

2- Penghinaan yang amat sangat terhadap orang tua-tua oleh Azmin Ali yang memang terkenal dengan kurang ajarnya amat memalukan pihak Pas.

3- Malah beliau menyelar Mustaffa Ali yang dipandang tinggi oleh pengikut Pas sebagai ‘Tidak Lagi Relevan Tapi Mahu Perhatian’

4- Malah Azmin Ali secara langsung mempersoalkan samada Mustaffa cuba mempersoalkan kedudukan Anwar dan PKR. Azmin dengan sikapnya memang tidak layak langsung menjadi pemimpin, malah beliau mengunakan nama rakyat menuntut penjelasan dari Mustaffa.

“Adakah Pas tidak terasa terhina
apabila pemimpin kaki auta mereka dihina oleh budak setahun jagung yang cuba menunjuk taring”


5- Menjawap kepada herdikan Azmin, Mustafa Ali sebagai Setiausaha Agung PAS, membidas dengan menyatakan Azmin Ali tidak seharusnya melenting dan dengan mudah mempercayai apa yang dilaporkan dalam media arus perdana berhubung ulasannya mengenai kes video seks. 


1 comment:

  1. wahai YB Azmin...sy hanya rakyat Malaysia. Bila pulak sy meminta penjelasan dr Datuk Mustafa Ali? jgn le buat bidaah ya....Itu masalah parti jgn nk babitkan kami rakyat yg tak berminat dgn politik kamu tu....

    ReplyDelete