Multiple Pages

20/04/2011

DS Ali Rustam Bermasalah. Hanya 1 Jalan Penyelesaian Sahaja.


Oleh : HHalem 
 Ali Rustam Cukup Hebat - Beruk Pun Lari Lintang Pukang

1- Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Mohd Ali Rustam mengakui operasi di Lapangan Terbang Antarabangsa Melaka (LTAM) yang terletak di Batu Berendam tidak mendapat sambutan. Ia kelihatan sunyi sepi berikutan kekurangan aktiviti penerbangan dijalankan di situ. Beliau mempersalahkan Bahagian Promosi Pelancongan (BPP),



"Saya rasa kesal dan kecewa terhadap agensi pelancongan terbabit kerana tidak menjalankan promosi terhadap LTAM sehingga lapangan terbang ini tidak mendapat sambutan.

"Kita tidak boleh tunggu kerajaan negeri sahaja berusaha menjalankan promosi dan kegiatan lain bagi menarik pengguna untuk gunakankemudahan di LTAM,"


2- DS Ali Rustam ini pun satu hal juga. Semua manusia diatas muka bumi Malaysia sedia maklum bahawa Bahagian Promosi Pelancongan tidak boleh diharap. Mereka memberi pelbagai alasan kerana gagal menjalankan tugas.

3- Mudah jer. Bukan kah sebelum ini DS Ali Rustam telah melantik Tun Daim Zainudin sebagai Agen untuk membawa Shahrukh Khan ke Malaka dan memberi gelaran “Datuk” kepada Shahrukh Khan.

4- Untuk memeriahkan Melaka Bandar Bersejarah dan Pelancongan, berurusan lah dengan 2 gergasi di bawah.



 “PRU 13 nanti BN sapu bersih Melaka”
“Jawatan KM Melaka akan terjamin lagi 1 penggal”

No comments:

Post a Comment