Multiple Pages

19/05/2011

Video:- Anwar Buktikan Bahawa MB Azizan Salah Tadbir Kedah.

Oleh : HHalem
Azizan Di Bayangi Jin Tanah Anwar



1- Video di atas di perolehi dari Panglima Perang Cyber hasil usaha Minaq Jinggo yang di rakam semasa ucapan Anwar Pandi Kutty di Selayang, Selangor.

2- Pelbagai rumusan yang boleh di pelajari dan diterjemahkan dari seloka Anwar Pandi Kutty terhadap Datuk Azizan MB Kedah.


a- MB Kedah dan Pas secara umumnya menyembah dan memerlukan keputusan Anwar didalam urusan pentadbiran parti dan kerajaan negeri Kedah.

b- Anwar mengambil kesempatan dan dengan bangga didalam berselora memaklumkan kepada dunia bahawa dialah paling berkuasa didalam membuang atau mengambil wakil-wakil Pkr di Negeri Kedah dan di mana-mana negeri di Malaysia.

c- Anwar menunjuk kepada dunia bahawa beliau kononnya adalah orang paling tegas dan tiada komprami didalam isu-isu menyalahguna kewangan negeri atau Negara.

d- Pendedahan Anwar membuktikan berlaku penyelewangan kewangan paling runcing didalam urus tadbir negeri Kedah yang di anggap bersih oleh Pas. Selama ini Pas tidak mengakui hakikat dan menganggap Umno memfitnah mereka. Dengan video di atas ia ternyata benar bahawa Pas Kedah tidak bersih.

e- Datuk Azizan bercakap tidak serupa bikin apabila beliau senantiasa menyeru rakyat supaya membuat kerja dengan kaedah atau cara Islam. Beliau sendiri gagal dan terpaksa menyembah Anwar.

f- Walaupun berselora, Anwar menghina MB Azizan ketahap paria dan menjatuhkan martabat Pas di Kedah. Dimana kah martabat Anwar disini sebagai orang yang disanjung oleh MB Azizan.


No comments:

Post a Comment