Multiple Pages

18/08/2011

Video:- Exclusive Nik Suryani Bersama Saiful

Oleh : HHalem.

2 comments:

  1. Salam Tuan ...

    Izinkan ambo bercerita panjang sikit ...

    Pada suatu ketika di Masjid Negara ... apabila Anwar melaungkan "THE TRUTH WILL PREVAIL" ... hampir semua reformis termasuk ambo sendiri pada ketika itu menyangka Tun Mahathir akan menimpa musibah atas "kezaliman" yg dilakukan terhadap Anwar.

    Hampir tiada langsung yg menyangka the kind of truth that would later be prevail was about Anwar's degrading behavior and moral. Tiada langsung di kalangan generasi Masjid Negara pada ketika itu menyangka Anwar akan ditelanjang bulat dgn aksi yg cukup jijik.

    Ambo selalu ingat pesanan para ustaz ... setiap kata adalah doa ... and THE TRUTH HAS ACTUALLY PREVAILED ... walaupun dalam kes Saiful hanya Anwar, Saiful dan Allah SWT sahaja yg tahu ... namun pendedahan video China Doll memberi gambaran yg cukup jelas (walaupun hitam putih) seorang manusia hipokrit bernama Anwar.

    Tanda2 awal Allah menutup pintu rezeki adalah apabila ditarik perasaan malu ... itulah Anwar ... tanpa segan silu bercakap di khalayak ramai dan juga di surau2 ... walaupun diri sendiri cukup jelas pada pandangan mata bergelumang dengan dosa.

    Ya Allah ... selamatkan bumi Melayu ini dari manusia hina bernama Anwar yg sangggup menipu dan menjual maruah bangsa demi kuasa untuk menghalalkan perbuatannya ... AMEEN.

    ReplyDelete
  2. Tuan Singh:-)

    Didn't know that u r ex-reformis.
    How nice of u to be back from the dark side:-)

    ReplyDelete