Multiple Pages

19/12/2011

Video: Nasihat Paling Klasik Dari Tun Mahathir Kepada Pelajar Universiti.


Oleh: HHalem.



4 comments:

  1. itulah pesanan yang di peringatkan oleh setiap ibubapa yang menghantar anak2 mereka ke pengajian mencari ilmu bagi menjamin masa hadapan mereka.

    Tapi sayang ramai yang berjanji dan bersumpah kepada orangtua mereka namun terlupa bila diigau oleh kemewahan sehingga janji hanya tinggal janji.Tidak kurang yang melupakan jasa dan pengorbanan orang lain bila sudah berjaya..

    Fikirkanlah nasehat yang bererti ini dan bersyukurlah masih ada yang menyayangi kamu,sebelum terlambat.

    ReplyDelete
  2. Nasihat beliau agar bagaimana nak songlap duit rakyat secara teratur dan dilihat bersih, boleh la kita dengar. Lain2 takyah le. Umat Malaysia berpecah kerana Tun. Semua kena ingat dan fikir. Kalau jatuh kerajaan yg ada sekarang, maka kelibat MT UMNO dan Tun pun sekali kena kira balik pendapatan gaji bulanan provide harta yg ada. Tu yg UMNO pulun sakan, nak kena menang jugak.

    ReplyDelete
  3. Anon 11:50 ckp xder bukti samadgn fitnah. Semoga Allah mengampuni kamu. Aminn...

    ReplyDelete
  4. hoi anon babi sial 11.50.....kau tu buta ke....tak nampak ke si aljuburi dan psa najis ni yg terang2 pecahbelahkan melayu.....bodo ke .....nak aku tunjukan ke ? merayau merata berceramah memecahkan orang melayu sana sini...jelajah luar negara....burukan Malaysia....kau ingat siapa yg buat tu....bapak segala liwat jugak buat....si nijis pulak islam dia je yg betul....tentukan hukum hakam islam ikut selera sendiri.....pi mampus la......syurda dan dunia hal ALLAH bukan si najis tu....

    ReplyDelete