Multiple Pages

22/07/2011

Najib Beri Amaran Keras Kepada China/India Kristian. Sebaik Pulang Malaysia.

Oleh : HHalem.


1- Ketika DS Najib berada di Eropah di Holy See, Vatican City, Italy bertemu dengan Pope Benedict XVI, puak-puak penghasut China/India Kristian di Malaysia telah mengantar surat mengadu-domba perihal Malaysia kepada Pope.

2- Bagaikan menanti saat-saat pulang ke Malaysia untuk mengajar puak-puak Kristian yang biadap ini, akhirnya  DS Najib memberi kata dua dan amaran kepada China/India Kristain sebaik beliau tiba di KLIA semalam.

3- Kata Najib Kerajaan akan bekerjasama dengan golongan Kristian ini jika mereka tahu menghormati kepimpinan Islam dan cintakan keamanan. Dengan kata lain mereka hendaklah tidak menghuru-harakan negara.

“Kami ingin memberitahu kawan-kawan kami,  masyarakat Kristian Malaysia,  jika mereka hormati kami,  kami akan menghormati mereka”

“Ini mesej kami.  Islam bagi semua.  Islam itu indah ”

4- Mesej DS Najib cukup keras penuh dengan amaran kepada mereka terutama kepada 365 individu yang menghasut dan mengadu domba Pope Benedict di Vatican temph hari.
Surat hasutan  oleh 365 pengkianat tersebut merupakan satu penghinaan  kepada umat Islam  di sini>


2 comments:

  1. Sokong..Dimana2 Negara didunia..England, Autralia, NZ US..Cina ?India mmg sudah jadi fenomena jijik..

    Tuntutan masyarakat pelarian ini sudah menjadi bahan Bualan PBB..

    pada tahun 2010..banyak India dibunuh dia Australia tetapi tak dapat liputan meluas..kerana Masyarakat Australia jijik dgn budaya kecoh memasang lagu2 Bolywood dlm tempat2 awam..

    manakala di UK..Visa dikuatkuasakan untuk pendatang Cina Malysia kerana yg sengaja mencari alasan untuk memcacatkan negara orang putih..dgn tinggal melebihi had.

    So..satu dunia dah tau dah.

    ReplyDelete
  2. Harap PM tak cakap je ... seperti sepupunya yg beri amaran je.

    Harap PM ... akan membuat tidakan drastik segera ... sebelum jadi ... mee segera.

    ReplyDelete