Posting Beberapa Jam Yang Lalu.

18/10/2011

200K Boob Man: Bukti Anak Betty Chew Terlibat.


Oleh: HHalem.
Betty Chew

Mkini hari ini telah membuktikan kepada kita semua bahawa anak Betty Chew lah orang yang dicari-cari selama ini yang digelar 200K Boob Man.

1- Pertama sekali apabila diajukan soalan oleh Mkini kepada Betty Chew, isteri Guan Eng, adakah anak beliau memperkosa (boob molesting) seorang pelajar perempuan sekolah, maka ini jawapan naluri seorang ibu secara sepontan yang tidak tahu berbohong dan berpolitik ketika itu kerana tertekan.

"Tolong kemukakan soalan kepada KM".- Betty Chew

Jika Betty Chew berpolitik beliau akan berdolak dalih bermacam-macam alasan untuk menyelamat malu anak beliau. Anak beliau, boleh ditangkap kerana dikatagorikan sebagai memperkosa.

Ini tidak, malah Betty minta wartawan bertanyakan suami beliau Guan Eng kerana seolah-olah Guan Eng mempunyai semua jawapan. Betty tiada modal untuk berdolak dalih dan takut-takut terpacul pelbagai akuan dengan tidak sengaja.

2- Keduanya, sekolah Heng Ee mengesahkan anak Betty Chew memang dipindahkan ke sekolah St Xavier. Memang benar anak Lim ‘tidak ada masalah displin’ kerana belum dan tidak akan ambil apa-apa tindakan.

Ingat, anda hanya didapati bersalah memotong kereta disebelah kiri jika ditangkap dan didenda.
  
3- Ketiganya,seorang pelajar berprestasi baik dan cemerlang didalam akademik tentu happy dan gembira belajar disekolah tersebut. Bertukar ke sekolah lain dengan keadaan gembira meninggalkan kekawan dan guru-guru adalah satu yang tidak masuk akal normal orang berfikir.

Mesti bermasalah. Apakah masalah itu? Tentu serious gila.

“Dia adalah seorang pengawas di sekolah dan mempunyai prestasi yang agak baik dalam bidang akademik. Kami tidak mahu dia meninggalkan sekolah ini.

"Malah ibu bapanya juga tidak mahu dia meninggalkan sekolah ini tetapi dia memilih untuk belajar di sekolah lain,” kata sumber sekolah memberitahu.

4- Siapakah paling VVIP sekali di Pulau Pinang, jikalau tidak Tun Gabenor atau Chief Minister? Anda mempunyai satu pilihan sahaja bukan.

Kesemua bukti-bukti diatas yang diberi oleh Malaysiakini adalah dead-give-away yang menyatakan 200K Boob Man adalah anak kepada Betty Chew.

......................
Ramai Blogger Dalam Perjalanan pro-BN membawa bukti-bukti yang melantun-lantun untuk di matchkan dengan gadis sunti yang di cabul kehormatan itu.


Plus-Size-Cup yang dibawa langsung tak match.
  
Update berdasarkan komen dibawah:
1- Dari segi kaedah pembayaran 200K pula ‘Pak Megat Alam Gempita’ dengan tepat sekali menghuraikan yang ia dibayar melalui sumber dari luar melalui pelbagai akaun pemaju terpilih. Ramalaan beliau memang tepat sekali kerana ini lah jalan mudah yang dipraktikan didalam Bill Of Quantity (BQ) untuk menolong Pemaju dengan method ‘you-garu-I-then-I-garu-U’.

Hanya Megat Alam Gempita sahaja sebagai “Muthu Yang Mengenal Manikam”

2- Tuan ARK2 pula terus bertukar menjadi doktor breast cancer apabila sahaja melihat 2-Pikul-Boob. Huraian beliau cukup akademik dan di praktikkan selalu dan tertulis di journal-journal perubatan terpilih.

Comments / Pandangan Melalui Facebook

4 comments:

  1. Sila jawab soalan-soalan panjang ini

    1.Buah apakah yang paling mahal yang telah dijual beli di Pulau Pinang berharga RM100,000.00 sebiji atau sepasang RM200,000.00?
    2.Siapakah kontraktor yang telah membayar harga kedua-dua penjualan buah-buah keramat yang telah diramas tersebut bagi pihak VVIP?
    3.Dari manakah kontraktor itu memperolehi wang bagi membayar buah-buah keramat yang telah diramas tersebut?
    4.Apakah imbalan yang diperolehi oleh kontraktor yang membayar buah-buah keramat yang telah diramas tersebut dari seorang VVIP?
    5.Adakah kontraktor pembayar buah-buah keramat yang telah diramas tersebut penyebab kepada terusirnya beberapa buah kampung tradisional Melayu dan India di Pulau Pinang.
    6. Adakah Pulau Pinang kini selamat berbanding Johor apabila berlakunya insiden meramas buah-buah keramat tersebut?
    7.Berapa besarkah kedua-dua buah keramat yang telah diramas tersebut?
    8.Apakah perasaan siperamas buah-buah keramat ini, adakah beliau telah mencapai tahap inzal atau organism?
    9.Adakah ibu-bapa siperamas buah-buah keramat ini akan spin isu ini dan mengatakan ia konspirasi UMNO atau Gerakan atau fitnah Utusan Malaysia?
    10.Berapa jutakah lagi saman yang akan digunakan oleh VVIP tersebut untuk menyaman pihak-pihak yang kunun memfitnahnya?
    11.Siapakah loyarnya dan adakah wang saman itu bukti kemasukkan FDI ke negeri peramas itu?

    ReplyDelete
  2. As-Salam Tuan Hhalem, 

    As for the benefit of doubt by the poor little boy, most likely as a Prefect in school, he is practicing social obligation to the people of Penang ...checking on early detection of Breast Cancer!

    Saya perturunkan maklumat yang di petik dari Internet, Akan pencegahan Kanser Payu Dara.
     

    KESAN AWAL DENGAN PEMERIKSAAN SENDIRI PAYUDARA (PSP)

    Apakah kanser payudara? 
    Kanser payudara merupakan kanser yang paling tinggi kejadiannya dan penyebab utama kematian di kalangan wanita di Malaysia.

    Kanser payudara berpunca dari sel-sel dalam tisu payudara yang berkembang dalam keaadaan yang tidak terkawal. Jika tidak di kesan dan dirawat secepat mungkin, kanser payudara boleh merebak ke kelenjar limfa dan bahagian badan yang lain seperti tulang, paru-paru dan hati.

    Apakah yang menyebabkan kanser payudara. 
    Penyebab sebenar kanser payudara tidak di ketahui. Setiap wanita berusia 20 tahun keatas adalah berisiko menghidap kanser payudara.

    Faktor-faktor berikut mungkin menambahkan risiko wanita menghidap kanser payudara:

    Usia meningkat
    Mempunyai ahli keluarga yang menghidap kanser payudara.
    Telah mendapat kanser pada satu payudara.
    Mula datang haid awal (sebelum umur 12 tahun) atau putus haid lewat (selepas umur 50 tahun)
    Tidak pernah melahirkan anak atau melahirkan anak pertama pada umur melebihi 30 tahun.
    Mengambil jenis makanan yang mengandungi banyak lemak haiwan.
    Apa Yang Anda Boleh Lakukan Untuk Mencegah Kanser Payudara. 
    Kanser payudara boleh dicegah jika dikesan dan dirawat awal. Kanser payudara adalah salah satu kanser yang paling mudah di kesan.

    Pengesanan boleh dilakukan dengan pemeriksaan Payudara. Semua wanita yang berusia 20 tahun dan lebih perlu melakukan Pemeriksaan Sendiri Payudara (PSP) Setiap bulan sepanjang hayat mereka. Bagi wanita yang melebihi 30 tahun mereka perlu juga mendapatkan Pemeriksaan Payudara oleh saorang doktor atau kakitangan perubatan yang lain setiap tahun.

    Pemeriksaan payudara secara tetap akan membolehkan sesaorang wanita mengesan kanser payudara pada peringkat yang awal di mana rawatan adalah lebih berkesan.

    Bila Misti Melakukan PSP ? 
    Anda misti melakukanya setiap bulan. Jika anda masih datang haid, PSP mestilah dilakukan di antara hari ke-7 hingga ke-10 selepas bermulanya haid anda.

    Sekiranya jangkamasa haid anda tidak teratur atau anda sudah putus haid, PSP mesti dilakukan pada satu hari yang ditetapkan setiap bulan. Pilih hari yang mudah untuk diingati, seperti hari pertama atau terakhir pada bulan tersebut.

    Bagaimana Melakukan PSP 
    Ia boleh di lakukan dengan 2 cara iaitu, melihat perubahan di hadapan cermin dan mengesan perubahan dengan cara berbaring.

    A. Melihat Perubahan Di Hadapan Cermin 
    Lihat pada saiz, bentuk dan keseimbangan bentuk payudara (symmetry) serta paras kedua-dua puting payudara.

     

    Kedudukan 1
    Tanggalkan pakaian anda pada paras pinggang, dan lihat diri anda di hadapan cermin.

     
    Kedudukan 2

    Angkat kedua-dua tangan ke atas kepala anda. Periksa payudara anda dari berbagai sudut.

    Berdiri tegak di hadapan cermin dengan tangan anda di sisi. Pusing ke kiri dan ke kanan untuk mengesan sebarang perubahan pada payudara.

    Kedudukan 3
    Tegangkan otot-otot bahagian dada anda dengan mencekak pinggang dan menolak ke bawah.

     Tanda tanda Amaran Yang Perlu Di perhatikan Semasa Pemeriksaan.

    Benjolan di payudara atau ketiak
    Perubahan bentuk dan saiz payudara yang luarbiasa
    Kerutan atau lekuk yang luarbiasa pada payudara
    Puting payudara tertarik ke dalam
    Pendarahan atau lelahan luarbiasa dari putting payudara.
    B. Mengesan Perubahan Dengan cara berbaring


     
     ARK2

    ReplyDelete
  3. Tuan HH,
    Kena mintak Mat Sabu usulkan;
    1: Sejarah pegang tetek termahal
    2: Rekod Guiness pegang tetek termahal.

    ReplyDelete
  4. Tak elok mengata keluarga Ketua Menteri Pulau Pinang. Malahan eloklah sesangat dihentikan mengata atau mengutuk DAP, PKR dan PAS. Tak bertemadun dan berdosa. Yang boleh kena kutuk atau pun fitnah adalah UMNO. Boleh fitnah atau kutuk sapa-sapa sahaja tak kira Perdana Menteri atau keluarganya (Macam buku dokumentari Chegu Bard) kerana ia berpahala dan berjiwa rakyat serta mulia budi pekerti sipelakunya. Ingat ye...

    ReplyDelete

Terima Kasih Kepada Pembaca Setia Berikut (233) :-

Ribuan Terima Kasih dan Penghargaan Kepada :- 1-Aku Pasbuih Siamang(GMC), 2-Ngentom Bulan, 3-EfyHelmy, 4-Wak Jengkol, 5-Media Permatang Pauh, 6-Gelombang Rakyat, 7-Pak Habib, 8-AloQ StaQ, 9-Gelombang Wangsa Maju, 10-Pacat, 11-Kota Sarang Semut, 12-Blogen Starz, 13-Suara Lensa, 14-Pendita Kain Singkat, 15-Pemuda UMNO Bahagian Tapah, 16-Razaq Saleem, 17-KL Boyz, 18-Remedy, 19-Jed, 20-Jiwa Paradox, 21-Anak Bangsa, 22-Sungai Rapat, 23-Realiti Mulut Melayu, 24-Yuseri Yusoff, 25-Eeka, 26-Papa Gomo, 27-Puteri UMNO Msia (Cyber Trooper), 28-Puteri UMNO Msia (Gerbang Tempur), 29-Hafiz, 30-Anak Seberang, 31-Wan Cikgu Muzik, 32-Link Msia, 33-AhmadKhairulNizar, 34-Radzuan Jalal, 35-Durahiem Satar, 36-Sakaria Mohd, 37-Det Guaq(IBSBina)-Jantan Man, 38-Mal Jor, 39-Pemuda TG, 40-Putra Melayu, 41-Abe Zul=Zulkufli Hussin, 42-Hulu Langat-Horas, 43-Zulkufli=Abe Zul, 44-AkuBekasPkr, 45-Tenggara EnalRahim, 46-LamiaFamilia Ajai62, 47-SFH70, 48-SangKuriang Malaya, 49-Cr.Lukman Moidin, 50-Terbey Lastik, 51-Boyjot71, 52-Siti Fatimah, 53-Dewi Sue, 54-Bujang Senang, 55-Bee Qs, 56-Gerakan Timur, 57-CostaCurta, 58-Jemari Kasturi, 59-Semut Hitam, 60-Harith Haiqal, 61-DK Ku-Bro, 62-Teacher Fadzly, 63-Tepak Bersulam Zack, 64-Alida Mahmod wife Jalaini Ajai, 65-Mohd Zainudin, 66-Azman Naim, 67-GhostWriter, 68-Darah Satria, 69-Zayyat, 70-Zulkifli Yunus, 71-Khaidir Baharudin, 72-Hsya Feeqah, 73-Meow Bergaya, 74-Syed Abu Sayyaf, 75-Tinta Jambu, 76-HHalem, 77-Jason Wade, 78-Cikgu Mat, 79-Mohd Ali, 80-CoolMore, 81-MelayuWawasan 1Msia, 82-MZaifful, 83-Keris Panas, 84-Keris Jentayu, 85-Wau Janak, 86-Zuraini Kamal, 87-Lukes, 88-Naluri rakyat, 89-Mohd Azlan, 90-Nemo, 91-Md Shawall, 92-Lat Alang, 93-Apai Sepai, 94-Abdul Majid, 95-Nemo, 96-Topan, 97-Myia, 98-Mohd Najib, 99-Gensuri Lestari, 100-Muhammad, 101-Webmarhaem, 102-Mohd Najib, 103-Che Nal, 104-Ahmad Razali, 105-Nazari Mohd, 106-Benny Fizz, 107-Panglima Hitam, 108-Mohd Kamarulzaman, 109-Hanafi, 110-Halim Mansur, 111-Jieiyha, 112-G13, 113-KapakTajam, 114-Al Malek Fuat, 115-Izhar Aziz, 116-Norhaliza, 117-Faridah Akafera, 118-Tauke Ikan, 119-MelaysiaNews, 120-Bongphalla dara, 121-Kepek, 122-Malaysia News, 123-JayBoss, 124-Parti Gerakan Kota Alam Shah, 125-Nas Japan Bikes, 126-Yus Mentor, 127-Putra Merdeka, 128-Lembing Maya, 129-Krie Zamimi, 130-Byll Bella Huda, 131-Zulizah Rahim, 132-Ahmad, 133-Anwar Zainudin, 134-Rosli Ibrahim, 135-Ahmad Latif, 136-Uzumaki, 137-Mantoya, 138-Maskinah, 139-Pak Ngah, 140-Retro Blue, 141-Azimat, 142-Ramle Nahkoda, 143-Suhaimi Bahari, 144-Lala, 145-YY, 146-Kapt Bokkari, 147-Sudirman Dullah, 148-Sudik, 149-Noraswan, 150-Adlin Sayang, 151-Mr M, 152-Junid, 153-Gadis, 154-Faizi, 155-Razif, 156-RF Lias, 157-Inshyirah, 158-Muhaimin, 159-Misai Kanzzs, 160-KialJr, 161-Pye Geo, 162-Abu Idris, 163-Binjai Manis (Rosli Othman), 164-Roslan, 165-Asmah Karamin, 166-Asmah Karamin, 167-Man Pokya, 168-Nor Alfilaili, 169-Shahidan Begonia, 170-Ismail Bukit Mas, 171-MiaZara, 172-Adnan Aziz, 173-Pas Bukit Sentosa, 174-Zalina, 175-Al Maliki, 176-Jun Salleh, 177-Shahril, 178-Pauzi, 179-Spirit, 180-Jeffry, 181-Abdullah, 182-Adam, 183-Wak Bako, 184-Mat Thohir, 185-Muhd Irfan, 186-Antara Pos, 187-Ahmad Lokman, 188-Jose Manuel, 189-Mohd Shaari, 190-Aloq Laloq, 191-Zul-Jgk, 192-Tombak Berapi, 193-Khalid Che Lah, 194-Khalidmacola, 195-Tombak Berapi, 196-Nurazani CheLah, 197-Afirdaust, 198-Jaafar, 199-Nurazani, 200-Manz, 201-Zainal Putra, 202-XePc, 203-Pisau, 204-Shamz, 205-Wira Kenyalang, 206-Nasbadar, 207-Spy Satu, 208-May, 209-Tok Kiku YB, 210-Embrose, 211-ROxx, 212-Adiba Yasmi, 213-Amirul Yusuf, 214-Shiegin, 215-Jagbug, 216-Joe FZR. 217-MerahMoto, 218-Ahmad Shaju, 219-KunKH, 220-Khalid CheLah, 221-The Lakaran, 222-Saeif Agha, 223-Romario, 224-Media Shah Alam, 225-Maxma, 226-Tawau Gondrong, 227-Arbar, 228-Kasmat, 229-Mazran, 230-Salim, 231-Papagege, 232-Wan Salwati, 233-Johari....

Teramai Pembaca Dalam 7 Hari.

Blog Archive