Posting Beberapa Jam Yang Lalu.

28/07/2011

Surat Ancaman Bunuh Najib oleh Mohd Fareez Kamal Intidzam. "PM Patut Letak Jawatan."

Oleh : HHalem.
Bakal Pengancam Dan Kemusnahan Negara.

1- Susulan daripada tindakan, seperti biasa, tidak panjang akal AMK Pkr, dimana mereka bertindak liar dan menyerbu kearah DS Najib dengan konon nya hendak menyerah sekeping surat. Tindakan yang memang dengan niat menghuru-harakan suasana telah menyebabkan 10 individu ditahan. Ia berlaku di Stesen KL Sentral semalam.

2- Seorang daripada mereka bernama Fareez iaitu Political Secretary kepada  YB Zuraida Kamaruddin, telah membuat kenyataan media seperti di bawah.

3- Daripada kenyataan media beliau sendiri pun sudah cukup jelas menunjukan yang beliau cukup marah dengan DS Najib. Orang gila seperti ini kah akan kita percayai dan layak berdekatan dengan DS Najib.

4- Budak ingusan ini jika dibiarkan berterusan akan menjahanamkan negara. Beliau cukup taksub dengan Revolusi yang digerakan oleh Anwar.

5- Daripada kenyataan media dibawah,  jelas menunjukan Mohd Fareez mengugut keselamatan DS Najib dan beliau patut di tahan dengan segera.
......................................................
Kenyataan Media:
“My name is Fareez, and I’m not a terrorist.”
 (28 July 2011)


Susulan laporan penahanan saya dan aktivis Bersih lain semalam, sehingga tempoh 24 jam ini saya telah diserang hebat di twitter, facebook dan blog pro-Umno bahawa kononnya saya ditahan kerana cubaan sabotaj terhadap program edaran Jalur Gemilang semalam.

Malah ada yang melampau sehingga mendakwa bahawa saya merancang mahu memcederakan dan membunuh YAB Perdana Menteri semalam hanya kerana kapasiti lain saya sebagai pengasas Pertubuhan Revolusi Anak Muda Malaysia (PRAMM).

Ingin saya ingatkan kepada tentera media upahan Umno dan Najib, hatta Papa Gomo sekalipun, bahawa jika Najib terus-terusan menipu, menindas dan membuli rakyat, bukan sahaja rakyat akan menolak beliau dan Umno-BN pada PRU13 kelak, malah tidak mustahil ada yang akan sanggup membunuhnya juga nanti.

Maka, demi memelihara keselamatan YAB PM, saya menggesa agar seluruh jentera Umno jangan pernah mencabar kesabaran rakyat lagi.

Penahanan semalam juga menggambarkn seolah saya dan aktivis lain umpama pengganas di negara ini. Hanya sebuah kerajaan yang bersalah pada rakyatnya sahaja akan takut berhadapan dengan rakyatnya.

“Dear PM, my name is Fareez. And I’m not a terrorist.”

Saya hanya seorang rakyat. PM adalah hak rakyat. Maka adalah hak untuk saya berjumpa dan menegur PM kerana PM itu milik rakyat. Demi Rakyat, saya sayangkan negara saya. Demi Rakyat, saya mahu PM letak jawatan.

Sekian. Terima kasih.

Regards,

Mohd Fareez Kamal Intidzam
Political Secretary to YB Zuraida Kamaruddin
Contact No.: 013-3367701 (BBM 20C9179)
.......................................
Lihat clip video semalam.



Sumber rujukan dari Malaysia Today
Comments / Pandangan Melalui Facebook

40 comments:

  1. Bodoh Punya farezz.. ko ingat ko sorang je ke rakyat malaysia.. bodoh.. otak letak kat lutut..

    ReplyDelete
  2. wooi takut nya aku ....siap bagi warning kat PM dan UMNO gertak nak gulingkan ...pooraah ..ingat rakyat semua bodoh mcm auta kou ke... jgn jual perjuangan atas nama "Rakyat" ...aku pun rakyat tapi aku tak mcm ko ....pembangkang ni sebeno nya menang hanya satu je kelebihan ...memfitnah kerajaan kejam ...dah 53 tahun dah merdeka ..udah2 lah nak menipu rakyat

    ReplyDelete
  3. who is this guy??? kencing masih berterabur, baru kenal dunia politik sehari dua ada hati suruh PM letak jawatan. dia ni skolah pondok/swasta ke skolah kerajaan dulu nih??? kecik2 tak nak mampos dah besar ni mula nak buat taik. Memang jenis MELAYU BODOH!

    expat in saigon

    ReplyDelete
  4. asshole..!

    ReplyDelete
  5. Mat bodoh betul..aku pon rakyat malaysia...dia ingat26 juta rakyat tu sokong dia ke?..atau bahlol macam dia?..itulah yg. sokong yg. bedemo sama pelacur ari itu..lk 10,000 bagi can 20 ribu..tu je..berbanding 26 juta rakyat malaysia..mangkok betul dia..

    ReplyDelete
  6. Assalam Bro

    Apa ke bangangnya manusia ni... dia siapa nak suruh PM letak jawatan... Lawak gila ke apa?

    ReplyDelete
  7. fareezz...tayar kereta kebal kepada mat sabu si bebal.

    ReplyDelete
  8. kalau dah gila kuasa macam tu la , darah muda dihasut oleh mak lampir memang jadi la.... ckp je lebih budak ni sembang je gegar pasal ada back up dari belakang cuba ajak sorang sama sorang berani ke? kecut gak rasanya ingat senang ke nak bunuh orang dia pun ada anak bini, cuba dia ugut mentor dia dari buat benda2 yg berdosa ok gak, konon2 nak ambil tempat dalam barisan PR sanggup buat keje bodoh, sekolah je tinggi otak di tapak kaki

    ReplyDelete
  9. Ini sah barua Mubaliq murtad Ambabiga

    ReplyDelete
  10. Kesian anak2 bangsa kita yang x boleh menilai hidup nye dari dulu hingga sekarang, patutnya budak tu hidup dizaman 3 bintang dulu tu, baru die rasa sape perosak sapa pembela rakyat

    ReplyDelete
  11. Kalau budak macam ini nak tujuk hero boleh kirim salam aja. Hidup baru setahun jagung. Tak payah nak ajar orang lain. sedarlah sikit mak bapak kau hidup dinegara ini sebab ada orang lain yang menderita untuk membangunkan. cuba lihat negara lain. pernah tinggal atau melawat negara luar dari Malaysia tak? Negara Amerika yang angkoh dengan kemajuannya pun tidak demokratik dalam beberapa hal. Di India, Selipar kau pun orang mintak sebab mereka tak berkasut. Sedarlah sikit.

    ReplyDelete
  12. Saya cukup setuju dgn Anon 14:36.

    Budak ni x kenal bintang tiga.

    ReplyDelete
  13. apa ko ingat ni cara besopan ke? anak aku darjah 1 pun komplen kat aku sampai aku tekejut
    dia kata abah kenapa abang tu maen serbu je PM dia tak sekolah ke? tak ada adap langsung, tak tau bezakan yang elok ngan tak elok..nak serah surat sampai macam tu.... nasib baik ada polis cik gu kata PM kita kena hormat

    ReplyDelete
  14. Dah le sombong bertambah bangang pulak. Aku pun Rakyat yg berkorban menjaga keamanan negara ini sejak dr arwah datuk dan arwah bapak aku hingga le kini aku ikut jejak mereka kerana sayangkan tanahair aku ini. Aku hidup zaman bintang 3 jadinya budak kanyiaq..hang jgn nak cakap besar ya. Aku jumpa hang tau le hang mcm mana nak rasa penampar aku nanti

    Hidup dan bersekolah atas bantuan kerajaan. Dapat tidor lena sebab ada org berkorban menjaga keamanan. Korang berpolitik le secara aman...bodoh ooiii....kalau aku pengawal PM dh lama aku terajang budak hingusan ini.

    Apa kau ingat semua rakyat ikut hang ke? Hang pi le jilat bontot Anwar tu....Bodoh nak tumbangkan kerajaan konon...mau dapat terajang kalau sesuatu jd kat negara ni. Harap budak bangang ni faham maksudnya.

    ReplyDelete
  15. Pandai-pandai je kata rakyat tak sukakan PM. Sebenarnya dia and the gang yang tak berapa kerat tu je yang tak suka PM. Lepas tu ckp org pulak.....Tak malu betul budak hingusan ni.

    ReplyDelete
  16. saya setuju tu anonymous

    ReplyDelete
  17. Sepatutnya Mamat ni minta De Fakto letak jawatan kerana ramai ahli PKR yang keluar parti dek kerana tidak berpuas hati dengan perkembangan dalam PKR itu sendiri.

    Nah bukankah ahli PKR yang keluar parti itu juga adalah rakyat? Makanya kalau rakyat (ahli PKR sendiri) tidak lagi mahu bersama PKR apa maksudnya? Hilang kepercayaan kan, kan?

    Kalau rakyat (ahli PKR) sudah hilang kepercayaan kepada PKR, apakah itu bermakna Puan Presiden dan Penasihat PKR harus letak jawatan?

    Justeru, jika dianggap sebagai antara 'epal dengan epal', bukankah itu yang Fareez perlu lakukan kerana ia (PKR dan kepimpinannya) ada kaitan dengan beliau secara langsung.

    Kalau jawapan Mohd Fareez adalah tidak terhadap kemelut PKR, makanya siapalah beliau iaitu individu yang tiada kaitan dari segi persatuan dan tiada hak dalam menentukan jawatan, mahu berhubung secara langsung dan lebih tidak masuk akal mahu menjadi suara pendesak terhadap DSN?

    Eloklah Ko dapatkan rawatan bro sebelum virus AB Breivik menjangkiti otak ko tu.

    Hik-Hik-Hik

    ReplyDelete
  18. SAYA SUNGGUH BOSAN DENGAN AYAT PM "MENINDAS, MENIPU DAN MEMBULI RAKYAT" NI. SAYA SAMA SEKALI TAK FAHAM TANG MANA YANG "MENINDAS, MEMBULI DAN MENIPU" TU????? SUNGGUH, SAYA TAK FAHAM. SAYA HANYALAH RAKYAT KEBANYAKAN TAK MENYERTAI MANA2 PARTI DAN TAKDE JAWATAN DALAM APA2 PERSATUAN, INFACT TAK MENYERTAI APA2 NGO KE AMENDE SELAMA 36 TAHUN SAYA HIDUP SEBAGAI MALAYSIAN NI. SAYA HIDUP ALHAMDULLILAH WITHIN MY MEANS, KERJE YANG BAIK DAN SAYA LIHAT SEKELILING, SAYA TAK NAMPAK OFFICEMATE SAYA YG BERBILANG BANGSA ATAU KAUM KELUARGA SAYA SENDIRI "DITINDAS, DITIPU DAN DIBULI" OLEH PM HATTA KERAJAAN SEKALIPUN. SAYA BOLEH MENIKMATI PERGI HOLIDAY DAN LEISURE2 BILA SAYA ADA KELAPANGAN DAN DUIT YANG MENCUKUPI UNTUK BERBUAT DEMIKIAN. SAYA RASA BUDAK FAREEZ NI PUN LIFE DIA MACAM KEBANYAKAN KITA JUGAK. BOLEH LEPAK2 KAT STARBUCKS DAN LEPAK2 TGK WAYANG DENGAN KAWAN2. SO BILA MASA YANG DIA "DITINDAS, DITIPU DAN DIBULI" OLEH PM MACAM DIA DUK KAT EGYPT ATAU MIDLLE EAST.

    AYAT TU SUNGGUH CLICHE. KO PAHAM TAK CLICHE TU APA FAREEZ? KALAU KAU NAK DETAILKAN ARGUMENET CLICHE KAU TU PUN, AKU RASE KAU AKAN TYPE2 DAN RETYPE SAMPAI TAK LEH TYPE SBB MMG TAK LAH SETERUK ITU KERAJAAN YANG TAK PERFECT NI.
    KAU KALAU NAK PERJUANGKAN TAH APA TU PUN, AKU RASE TAKKAN DAPAT BUAT KERJE2 PM NIH.. WHAT ARE YOU TRYING TO PROVE DIK FAREEZ OI?.
    APA YANG KAU DAH SUMBANGKAN KAT NEGARA SO FAR?
    U ARE NOBODY U KNOWWW..

    BOSAN SANGAT2 DENGAN AYAT NI. SUNGGUH, SUNGGUH CLICHE!!!!! DEMIT BUDAK-BUDAK HINGUSAN NI.

    ~AKU YANG BOSAN DAN MENYAMPAH TAHAP GABAN~

    ReplyDelete
  19. saudara fareez..
    malaysia di bawah BN....BN menang pilihanraya lepas. Maknanya, lebih ramai penyokong PM daripada penyokong parti kamu ... berdasakan kenyataan ini, saya tiru ayat kamu ....

    Ingin saya ingatkan kepada tentera upahan Anwar & DAP & PAS, hatta Ambiga sekalipun, bahawa jika KAMU terus-terusan menipu, membuat kecoh & merusuh dan menggertak pemimpin YANG KAMI DAH PILIH, KONON NYA ATAS NAMA rakyat YANG TIDAK RAMAI PUN UNDI KAMU , bukan sahaja rakyat akan menolak KAMU & GENG KAMU pada PRU13 kelak, malah tidak mustahil ada BERJUTA JUTA PENGUNDI YANG MEMILIH KERAJAAN SEKARANG yang akan sanggup mula membunuh juga nanti..

    I am ANTI-PKR-PAS-DAP, and im NOT A TERROIST...

    ReplyDelete
  20. helooo brotheerr...brotherrr hello brotherr.....mai la sayang...hang la bagui....ni pi habak kat hampa punya olang yang suka menyudu tu, beli cermin besak-besak sekali letak di tengah padang dan cermin sat dan hang pun tolong cermin dulu nooooo....kalau x dak umno hangpa dah merempat macam anjing hang tau dak? silap-silap dah jadi pengemis keturunan keberapa ke....sedak nooo..jangan dok sembang pasal umno nooooo.....hang tanya kat tok nenek hang dulu noooo..komunis tu apa noooo.....cakap macam hero pondan sahaja.

    ReplyDelete
  21. suatu masa nanti, akan tercatit di dalam sejarah yang mengatakan pernah wujud di negara ini pengkhianat-pengkhianat negara yang sanggup menggadai agama dan bangsa demi untuk perjuangan yang kononnya menegakkan keadilan untuk rakyat. sanggupkah kita jika nama kita tercatit sebagai pengkhianat. apakah yang akan kita jawab kepada anak cucu kita jika mereka bertanya nanti. renung-renungkanlah. maaf sekiranya kata-kata ini mengganggu tuan-tuan.

    ReplyDelete
  22. Fareeezzz...kalo berterusan prangai ko camnie x mustahil ko yg akan mampos dlu....cubelah...xpayah tunggu polis...ada yg akan bertindak nnti....

    ReplyDelete
  23. HH,
    Kawan tak nak komen apa-apa, cuma tak sangka ye, Mak Lampir tu pandai juga cari Ulam Muda. Mesti manis darah budak tu! He...he...he...

    ReplyDelete
  24. langkah mayat aku dululah kalau kau nak bunuh Dato Najib, sial punya farezz anak haramjadah manusia tak sadar diri penjilat tegar Anuar.Apa kau ingat kau dah boleh berarak ramai2 kat KL kau dah besar kepala. Ingat ni farez, majoriti masih menahan sabar dgn anjing2 mcm kau ni, jgn trus-terusan menbakar perasaan kelak binasa badan.

    ReplyDelete
  25. aku pon berani laung bahawa pemimpin pakatan rakyat juga akan "hilang nyawa" ditangan rakyat jika tidak BERTAUBAT dengan segera termasuk la MACAI PENCACAI PENJILAT macam FAREZZ anak Pundek!

    ReplyDelete
  26. TS:-)

    Mak Lampir tu memang bergegar. Ko tengok tak gmbr dia berkapit (ber-rangkian tangan saja sebenarnya semasa Bersih dulu) dgn YB Pahang, kot. Aku tenngok di Media Permatang Pau kot.

    Lopong ngaga besoorr mulut dia.

    MPP komen cukup kelas. Idea dia kelas. Cari lah tengok. Aku rasa MPP.

    ReplyDelete
  27. Hai Pacat:-)

    Lama x merayap sini.:-)

    ReplyDelete
  28. budak x sedar diri, minum kencing juburi, ni la jadi
    oi fareez, hang tu sapa? hang dpt undi brapa banyak? pnyokong hang brapa kerat? p beli cermin besar letak tengah padang, hang dpt upah brapa ghinggit?

    ReplyDelete
  29. bila tersiar di muka akbar baru famous.Lepas terkenal senang naik pangkat lagi pun budak muda sekarang nak cepat merasa kemewahan.

    ReplyDelete
  30. BRO LU PUNYA NO HP MACAM MENARIK JER BRO?ADA MAKNA KA???

    ReplyDelete
  31. hoi fareez menatang haramjadah hang ingat hebat sangat ka sampai sanggup nak bunuh orang. sebelum hang nak bunuh orang mai aku nak bunuh hang dulu ada berani ka...kepala bapak hang betui la...

    ReplyDelete
  32. Salam Tuan ...

    Somehow it does serve the purpose ...

    Hardly nobody knew who was Fareez before ... and idiotic Farees had to suckle Zuraidah's nipples to pave his way in politics ... but not now ... not anymore ...

    Without any doubt Fareez managed to draw Anwar's attention even though he is not in jambu category ... so what's next ... MP CANDIDACY??? HI HI HI

    ReplyDelete
  33. Kalau sekumpulan orang meluru ke arah Anwar nak bagi dia VCD, mu rasa bodyguard-bodyguard dia akan buat apa? Sambut mereka dengan pelukan dan minuman? atau.. buku lima, tendangan dan pepper spray??

    ReplyDelete
  34. Yes Tuan Singh:-)

    That's another way and angles of how you looks at thing.

    On whatever you do, there is definitely some objective to it.

    On this one, there is no doubt he came out from the womb of his mentor Zuraidah.

    ReplyDelete
  35. Lupa kah kita... Tun Mahatir pernah diserang di Kota Bharu... Walaupun ketika itu beliau bukan lagi seorang PM... Dari iktibar itu, seharusnya PM perlu sentiasa berwaspada. Dari pemerhatian di beberapa video klip, acap kali kita lihat antara orang yang membuat protes yang keterlaluan ini bila kita amati gerak dan tingkah mereka jelas ternampak mereka ini terdiri dari orang yang ada masalah mantel, mungkinkah mereka ini telah diupah/diperdaya? Jika benar, ini tentu lebih merbahaya, kerana orang yang ada masalah mental bila melakukan jenayah akan terlepas dari hukuman seandainya dia disahkan oleh doktor siperusuh ini adalah tidak siuman. Oleh itu memang sewajarnya kawalan terhadap PM harus sentiasa ketat. Syabas kepada petugas yang telah bertindak pantas dalam kejadian semalam.

    ReplyDelete
  36. Menurut sebuah blog budak ni berasal dari Singapura. Sedarlah diri tu menumpang di Malaysia ni. Kalau disana jangan harap kamu boleh kurang ajar seperti ini. Kenapa sokong sangat Ambiga pro murtad. Kenapa sokong sangat Anwar Ibrahim pengkhianat bangsa. Parti PKR adalah sebuah parti kelentong rakyat. Orang Melayu tak akan sokong PKR jika begitu teruk perangai pemimpinnya. AMK suka menyerang tak bertempat. Begitu ramai ahli dan pengasas PKR tinggalkan parti selepas PRU 2008. Terkini MB buat program "Selangor Ku" dalam stadium tapi ketara tak dapat sambutan nampak banyak kerusi kosong. Ramai Melayu dah sedar tak guna sokong pembangkang sebab yang untung adalah DAP parti Anti Melayu dan Anti Islam. Jika dibiarkan DAP berkuasa, habislah kuasa Melayu di Malaysia ini.

    ReplyDelete
  37. Kata melaungkan demokrasi... macam mana suara/undi minoriti boleh mengatasi keputusan majoriti? Kalau diikutkan kehendak SiBastard ni.... tak demokratik laa....

    ReplyDelete
  38. Fareez ni tak malu ke...dia mengaku Najid PM dia....sedangkan dia tak mengundi pun calon BN...apa punya prinsip mamat bodoh ni....

    ReplyDelete
  39. budak farezz ni dah kena "mandrem" oleh pejuang2 bershit......anggap je dia cam LANGAU

    ReplyDelete
  40. http://greenboc.blogspot.com/2013/03/fitnah-terbaru-burukkan-anwar-jelmaan.html
    yg ni ap kes plak??
    plik2 la korg ni... buta ag k pe??

    ReplyDelete

Terima Kasih Kepada Pembaca Setia Berikut (233) :-

Ribuan Terima Kasih dan Penghargaan Kepada :- 1-Aku Pasbuih Siamang(GMC), 2-Ngentom Bulan, 3-EfyHelmy, 4-Wak Jengkol, 5-Media Permatang Pauh, 6-Gelombang Rakyat, 7-Pak Habib, 8-AloQ StaQ, 9-Gelombang Wangsa Maju, 10-Pacat, 11-Kota Sarang Semut, 12-Blogen Starz, 13-Suara Lensa, 14-Pendita Kain Singkat, 15-Pemuda UMNO Bahagian Tapah, 16-Razaq Saleem, 17-KL Boyz, 18-Remedy, 19-Jed, 20-Jiwa Paradox, 21-Anak Bangsa, 22-Sungai Rapat, 23-Realiti Mulut Melayu, 24-Yuseri Yusoff, 25-Eeka, 26-Papa Gomo, 27-Puteri UMNO Msia (Cyber Trooper), 28-Puteri UMNO Msia (Gerbang Tempur), 29-Hafiz, 30-Anak Seberang, 31-Wan Cikgu Muzik, 32-Link Msia, 33-AhmadKhairulNizar, 34-Radzuan Jalal, 35-Durahiem Satar, 36-Sakaria Mohd, 37-Det Guaq(IBSBina)-Jantan Man, 38-Mal Jor, 39-Pemuda TG, 40-Putra Melayu, 41-Abe Zul=Zulkufli Hussin, 42-Hulu Langat-Horas, 43-Zulkufli=Abe Zul, 44-AkuBekasPkr, 45-Tenggara EnalRahim, 46-LamiaFamilia Ajai62, 47-SFH70, 48-SangKuriang Malaya, 49-Cr.Lukman Moidin, 50-Terbey Lastik, 51-Boyjot71, 52-Siti Fatimah, 53-Dewi Sue, 54-Bujang Senang, 55-Bee Qs, 56-Gerakan Timur, 57-CostaCurta, 58-Jemari Kasturi, 59-Semut Hitam, 60-Harith Haiqal, 61-DK Ku-Bro, 62-Teacher Fadzly, 63-Tepak Bersulam Zack, 64-Alida Mahmod wife Jalaini Ajai, 65-Mohd Zainudin, 66-Azman Naim, 67-GhostWriter, 68-Darah Satria, 69-Zayyat, 70-Zulkifli Yunus, 71-Khaidir Baharudin, 72-Hsya Feeqah, 73-Meow Bergaya, 74-Syed Abu Sayyaf, 75-Tinta Jambu, 76-HHalem, 77-Jason Wade, 78-Cikgu Mat, 79-Mohd Ali, 80-CoolMore, 81-MelayuWawasan 1Msia, 82-MZaifful, 83-Keris Panas, 84-Keris Jentayu, 85-Wau Janak, 86-Zuraini Kamal, 87-Lukes, 88-Naluri rakyat, 89-Mohd Azlan, 90-Nemo, 91-Md Shawall, 92-Lat Alang, 93-Apai Sepai, 94-Abdul Majid, 95-Nemo, 96-Topan, 97-Myia, 98-Mohd Najib, 99-Gensuri Lestari, 100-Muhammad, 101-Webmarhaem, 102-Mohd Najib, 103-Che Nal, 104-Ahmad Razali, 105-Nazari Mohd, 106-Benny Fizz, 107-Panglima Hitam, 108-Mohd Kamarulzaman, 109-Hanafi, 110-Halim Mansur, 111-Jieiyha, 112-G13, 113-KapakTajam, 114-Al Malek Fuat, 115-Izhar Aziz, 116-Norhaliza, 117-Faridah Akafera, 118-Tauke Ikan, 119-MelaysiaNews, 120-Bongphalla dara, 121-Kepek, 122-Malaysia News, 123-JayBoss, 124-Parti Gerakan Kota Alam Shah, 125-Nas Japan Bikes, 126-Yus Mentor, 127-Putra Merdeka, 128-Lembing Maya, 129-Krie Zamimi, 130-Byll Bella Huda, 131-Zulizah Rahim, 132-Ahmad, 133-Anwar Zainudin, 134-Rosli Ibrahim, 135-Ahmad Latif, 136-Uzumaki, 137-Mantoya, 138-Maskinah, 139-Pak Ngah, 140-Retro Blue, 141-Azimat, 142-Ramle Nahkoda, 143-Suhaimi Bahari, 144-Lala, 145-YY, 146-Kapt Bokkari, 147-Sudirman Dullah, 148-Sudik, 149-Noraswan, 150-Adlin Sayang, 151-Mr M, 152-Junid, 153-Gadis, 154-Faizi, 155-Razif, 156-RF Lias, 157-Inshyirah, 158-Muhaimin, 159-Misai Kanzzs, 160-KialJr, 161-Pye Geo, 162-Abu Idris, 163-Binjai Manis (Rosli Othman), 164-Roslan, 165-Asmah Karamin, 166-Asmah Karamin, 167-Man Pokya, 168-Nor Alfilaili, 169-Shahidan Begonia, 170-Ismail Bukit Mas, 171-MiaZara, 172-Adnan Aziz, 173-Pas Bukit Sentosa, 174-Zalina, 175-Al Maliki, 176-Jun Salleh, 177-Shahril, 178-Pauzi, 179-Spirit, 180-Jeffry, 181-Abdullah, 182-Adam, 183-Wak Bako, 184-Mat Thohir, 185-Muhd Irfan, 186-Antara Pos, 187-Ahmad Lokman, 188-Jose Manuel, 189-Mohd Shaari, 190-Aloq Laloq, 191-Zul-Jgk, 192-Tombak Berapi, 193-Khalid Che Lah, 194-Khalidmacola, 195-Tombak Berapi, 196-Nurazani CheLah, 197-Afirdaust, 198-Jaafar, 199-Nurazani, 200-Manz, 201-Zainal Putra, 202-XePc, 203-Pisau, 204-Shamz, 205-Wira Kenyalang, 206-Nasbadar, 207-Spy Satu, 208-May, 209-Tok Kiku YB, 210-Embrose, 211-ROxx, 212-Adiba Yasmi, 213-Amirul Yusuf, 214-Shiegin, 215-Jagbug, 216-Joe FZR. 217-MerahMoto, 218-Ahmad Shaju, 219-KunKH, 220-Khalid CheLah, 221-The Lakaran, 222-Saeif Agha, 223-Romario, 224-Media Shah Alam, 225-Maxma, 226-Tawau Gondrong, 227-Arbar, 228-Kasmat, 229-Mazran, 230-Salim, 231-Papagege, 232-Wan Salwati, 233-Johari....

Teramai Pembaca Dalam 7 Hari.

Blog Archive