Posting Beberapa Jam Yang Lalu.

18/12/2010

Melayu Pengkhianat – Ummi Hafilda dan Karpal Singh buktikannya.

Lagi Muka Pengkhianat Melayu
Bukti-bukti berikut adalah cukup untuk menyakinkan kita bahawa DAP, PAP, Lee Kuan Yew dan Kerajaan Australia mengetahui yang Brader Anuar Bin Ibrahim adalah peliwat tegar, cukup dengan “bukt-bukti teknikal”.

1- Karpal Singh  mengetahui kegiatan homoseks dan liwat Anwar berdasarkan lapuran Hansard Parlimen pada bertarikh 22 Okt 1997. Karpal Singh telah menyatakan beliau mempunyai bukti kononnya beliau mempunyai dokumen akuan sumpah beberapa orang yang mendakwa diliwat oleh Anwar. Karpal Singh mendesak supaya Kerajaan menyiasat sepenuhnya kes liwat tersebut.


2- Karpal Singh menyebut sekali lagi dan berdasarkan Hansard Parlimen bertarikh  18hb  December 1997,  (Rujukan 1),  bahawa  Ummi Hafilda dan Azizan berjumpa beliau seawal August 1997 dengan membawa bukti-bukti yang Anwar adalah peliwat.

3- Ummi Hafilda dan adik beradiknya membuat surat salahlaku Anwar pada 5hb August 1997. Surat tersebut diserahkan kepada Tun Dr Mahathir dan diarahkan siasatan pada 8hb August 1997, (Rujukan 2). Tetapi Ummi Hafilda belum lagi membuat pengakuan di dalam blog beliau mengenai perjumpaan dengan Karpal Singh. Kita tunggu apa kata Ummi nanti didalam blog beliau. Walau bagaimana pun, YB Zulkifli Noordin telah memdedahkan bahawa Karpal telah bersedia dan akan mewakili Azizan dan Ummi didalam perbicaraan,  (Rujukan 3). YB Zulkifli Noordin adalah bekas team lawyer Anwar sebelum beliau menerima Nur.

4 - Karpal Singh pada tahun yang sama membuat ucapan terbuka di satu majlis anjuran DAP di Hotel Federal bila beliau menyatakan bahawa beliau ada bukti Anwar terlibat dalam kes meliwat. YB Wee Choo Keong semasa berbahas didalam Parlimen pada 16hb December 2010 (ketika membahas usul menggantung Anwar) menyatakan bahawa beliau mendengar sendiri ucapan Karpal Singh tersebut. Dan YB Wee Choo Keong menyatakan bahawa sememangnya kepimpinan DAP tahu tentang kegiatan homoseks & liwat Anwar. YB Wee pada masa itu adalah Ketua Penerangan DAP Pusat.

5 - Semasa YB Zulkifli Noordin (Kulim Bandar Baru ) menjadi peguam membela Anwar dalam kes menyalahgunakan kedudukan sebagai TPM menggunakan Unit Cawangan Khas Polis untuk mendapatkan Surat Akuan palsu daripada Azizan & Umi Hafilda;  Peguam Negara mendedahkan penglibatan Karpal Singh sebagai peguam mewakili Azizan dan Umi Hafilda, dan bercadang memanggil Karpal sebagai saksi, (Rujukan 3).

6 - Setelah tragedi pembohongan 16 Sept 2008 terbongkar, Karpal adalah antara kepimpinan DAP yang sangat kecewa dan marah dengan Anwar, setelah mengetahui beliau di kelentong oleh Anwar hidup-hidup. Lalu Karpal membuat kenyataan meminta Anwar bertaubat dan mendesak Anwar supaya berundur dengan kenyataan bahawa , "Anwar tidak layak lagi menjadi pemimpin" dan “ Anwar harus bertaubat”, (Rujukan 4-Video).

7 - Peristiwa-peristiwa di atas sangat jelas Lim Kit Siang, Karpal Singh, Lim Guan Eng dan Lee Kuan Yew mengetahui mengenainya dan ada "bukti teknikal" yang menyebabkan Kuan Yew percaya Anwar terlibat dengan kegiatan homoseks & liwat seperti didedahkan didalam WikiLeaks.

8 - Penulis percaya bahawa “bukti teknikal” tersebut di bekalkan oleh Karpal Singh / Lim Kit Siang / Lim Guan Eng kepada Lee Kuan Yew yang kemudian diserahkan kepada perisiknya untuk tindakan dan risikan selanjutnya. Setelah risikan dijalankan mungkin sah dan banyak lagi bukti kelakuan buruk Anwar di jumpai termasuk Liwat ke 2 nya.  Jika WikiLeaks mempunyai bukti teknikal sebelum surat Ummi pada 5hb August 1997,  baru lah penulis percayai bahawa ia adalah hasil usaha badan perisik Singapore tanpa dibantu oleh DAP. Jika tidak penulis beranggapan bahawa DAP lah yang membekal bukti Anwar meliwat dan mungkin banyak lagi rahsia-rahsia kerajaan Malaysia dibocorkan.

9 – Dari mana kah datangnya bukti-bukti dan dokumen-dukumen tersebut jikalau tidak dengan daya usaha Ummi Hafilda/Azizan yang telah berjumpa Karpal Singh dan menyerahkan kepada beliau seperti yang diceritakan di dalam Hansard Parlimen, (Rujukan 1). Di dalam hal ini penulis bershukur dan dipercayai ramai lagi di luar sana bershukur kepada Allah kerana keterbukaan hati Ummi Hafilda dan Azizan kerana membawa perkara ini kepada Karpal Singh dan diwaktu yang sama kepada Tun Mahathir.

10 – Nampaknya senang-senang dan membabi buta kita boleh menuduh Karpal Singh, Tun Mahathir dan Ummi/Azizan berpakat menjatuhkan Anwar disini !

11Ummi Hafilda di maki hamun, di ludah dan dituduh pengkhianat dan pelacur di sebabkan Ummi berjumpa Karpal Singh, dimana Karpal memang terkenal dengan kecelakaan, kedurjanaan, penipuan, pembelitan dan pengkhianatannya. Rata-rata, siapa pun tidak percayakan cakap Ummi, termasuk Tun Mahathir sendiri ketika itu. Ini Ummi Hafilda nyatakan secara jujur di dalam blog Srikandi 7 beliau, (Rujukan 5). Berkait rapat dan berkawan dengan Karpal akan dianggap durjana, penipu dan pembelit.  PAS sila ambil perhatian!

12- Menyatakan Tun Mahathir tidak percaya kepada cerita-cerita Ummi adalah kurang tepat, kerana Tun adalah doktor, engineer, lawyer, akitek, builder dan pemimpin agong yang berfkiran waras dan bijak. Beliau perlu bukti-bukti kukuh lagi dan mengarahkan siasatan lanjut dilakukan terhadap Anwar, (Rujukan 6). Bayangkan jika Tun menerima surat 19 keping Ummi dan terus memecat Anwar tanpa memeiksa terlebih dahulu? Ia adalah tidak waras namanya. Tun telah menyelamat kita umat Islam dan Bangsa Melayu seterusnya,  selepas didedahkan oleh Ummi Hafilda (dan Karpal Singh memberi tekanan di Parlimen?) . Tun dan Ummi Adik Beradik adalah penyelamat Bangsa dan Ugama.

13 – Jika Ummi Hafilda berjumpa selain dari Karpal untuk pendedahan awal,  mungkin kurang tekanan dan mungkin di terima umum. Mungkin kurang impactnya seperti sekarang atau mungkin disembunyikan atau tidak dibawa ke Parlimen langsung. Mungkin Anwar selamat dan menjadi Perdana Menteri sekarang.

14 – Haruskah kita berterima kasih kepada Karpal kerana mendedahkan nya di Parliman? Penulis secara peribadi sangat amat berterima kasih kepada Karpal. Tetapi apabila Karpal membuat pusingan-U dan membela Anwar untuk kepentingan politk parti Komunis DAP daripada membela Ummi/Azizan, ia amat lah celaka. Terbukti sahlah kecelakaan Karpal dan sahlah Karpal perkudakan Anwar dan diwaktu yang sama Anwar memperkudakan Karpal walaupun telah mengetahui celakanya DAP (Karpal) terhadap orang-orang Melayu. Kenapa Karpal membuat pusingan-U? Beliau telah nampak bangkai hidup dan memang dasar biawak, akan tetap memilah bangkai.

15 - Dengan pengetahuan saperti itu, kepimpinan DAP masih bersama dan kelihatan menyokong biawak hidup Anwar dan akan di jadikan sebagai bahan ugutan jikalau Anwar menjadi Perdana Menteri.

16 - Bukankah ini sesuatu yang sangat merbahaya bagi umat Islam, bangsa Melayu dan rakyat Malaysia, mempunyai pemimpin yang boleh diperas ugut dan diperkudakan oleh golongan cauvinis, rasis dan ekstrim!, walaupun pemimpin itu disiytihar dan ditabal oleh bininya sendiri sebagai anugerah tuhan.
Keselamatan negara akan terdedah kepada unsur ugutan dan ransom! Apakah itu jenis kerajaan dan kepimpinan yang dikehendaki oleh negara Malaysia ini?

Rujukan 1 – Hansard Parlimen bertarikh 18hb  December 1997 >>


Rujukan 5 – Ummi Hafilda Srikandi 7 >>

Rujukan 6 – Sequence of Events  / Chronological Events by Out Syed The Box  >>

Notes* Hari berikutnya pada Ahad 19hb December 2010, penulis terbaca Lim Guan Eng
            telah dituduh oleh PKR yang ia membekal maklumat kepada Lee Kuan Yew di Out Syed The Box >>
Comments / Pandangan Melalui Facebook

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kepada Pembaca Setia Berikut (233) :-

Ribuan Terima Kasih dan Penghargaan Kepada :- 1-Aku Pasbuih Siamang(GMC), 2-Ngentom Bulan, 3-EfyHelmy, 4-Wak Jengkol, 5-Media Permatang Pauh, 6-Gelombang Rakyat, 7-Pak Habib, 8-AloQ StaQ, 9-Gelombang Wangsa Maju, 10-Pacat, 11-Kota Sarang Semut, 12-Blogen Starz, 13-Suara Lensa, 14-Pendita Kain Singkat, 15-Pemuda UMNO Bahagian Tapah, 16-Razaq Saleem, 17-KL Boyz, 18-Remedy, 19-Jed, 20-Jiwa Paradox, 21-Anak Bangsa, 22-Sungai Rapat, 23-Realiti Mulut Melayu, 24-Yuseri Yusoff, 25-Eeka, 26-Papa Gomo, 27-Puteri UMNO Msia (Cyber Trooper), 28-Puteri UMNO Msia (Gerbang Tempur), 29-Hafiz, 30-Anak Seberang, 31-Wan Cikgu Muzik, 32-Link Msia, 33-AhmadKhairulNizar, 34-Radzuan Jalal, 35-Durahiem Satar, 36-Sakaria Mohd, 37-Det Guaq(IBSBina)-Jantan Man, 38-Mal Jor, 39-Pemuda TG, 40-Putra Melayu, 41-Abe Zul=Zulkufli Hussin, 42-Hulu Langat-Horas, 43-Zulkufli=Abe Zul, 44-AkuBekasPkr, 45-Tenggara EnalRahim, 46-LamiaFamilia Ajai62, 47-SFH70, 48-SangKuriang Malaya, 49-Cr.Lukman Moidin, 50-Terbey Lastik, 51-Boyjot71, 52-Siti Fatimah, 53-Dewi Sue, 54-Bujang Senang, 55-Bee Qs, 56-Gerakan Timur, 57-CostaCurta, 58-Jemari Kasturi, 59-Semut Hitam, 60-Harith Haiqal, 61-DK Ku-Bro, 62-Teacher Fadzly, 63-Tepak Bersulam Zack, 64-Alida Mahmod wife Jalaini Ajai, 65-Mohd Zainudin, 66-Azman Naim, 67-GhostWriter, 68-Darah Satria, 69-Zayyat, 70-Zulkifli Yunus, 71-Khaidir Baharudin, 72-Hsya Feeqah, 73-Meow Bergaya, 74-Syed Abu Sayyaf, 75-Tinta Jambu, 76-HHalem, 77-Jason Wade, 78-Cikgu Mat, 79-Mohd Ali, 80-CoolMore, 81-MelayuWawasan 1Msia, 82-MZaifful, 83-Keris Panas, 84-Keris Jentayu, 85-Wau Janak, 86-Zuraini Kamal, 87-Lukes, 88-Naluri rakyat, 89-Mohd Azlan, 90-Nemo, 91-Md Shawall, 92-Lat Alang, 93-Apai Sepai, 94-Abdul Majid, 95-Nemo, 96-Topan, 97-Myia, 98-Mohd Najib, 99-Gensuri Lestari, 100-Muhammad, 101-Webmarhaem, 102-Mohd Najib, 103-Che Nal, 104-Ahmad Razali, 105-Nazari Mohd, 106-Benny Fizz, 107-Panglima Hitam, 108-Mohd Kamarulzaman, 109-Hanafi, 110-Halim Mansur, 111-Jieiyha, 112-G13, 113-KapakTajam, 114-Al Malek Fuat, 115-Izhar Aziz, 116-Norhaliza, 117-Faridah Akafera, 118-Tauke Ikan, 119-MelaysiaNews, 120-Bongphalla dara, 121-Kepek, 122-Malaysia News, 123-JayBoss, 124-Parti Gerakan Kota Alam Shah, 125-Nas Japan Bikes, 126-Yus Mentor, 127-Putra Merdeka, 128-Lembing Maya, 129-Krie Zamimi, 130-Byll Bella Huda, 131-Zulizah Rahim, 132-Ahmad, 133-Anwar Zainudin, 134-Rosli Ibrahim, 135-Ahmad Latif, 136-Uzumaki, 137-Mantoya, 138-Maskinah, 139-Pak Ngah, 140-Retro Blue, 141-Azimat, 142-Ramle Nahkoda, 143-Suhaimi Bahari, 144-Lala, 145-YY, 146-Kapt Bokkari, 147-Sudirman Dullah, 148-Sudik, 149-Noraswan, 150-Adlin Sayang, 151-Mr M, 152-Junid, 153-Gadis, 154-Faizi, 155-Razif, 156-RF Lias, 157-Inshyirah, 158-Muhaimin, 159-Misai Kanzzs, 160-KialJr, 161-Pye Geo, 162-Abu Idris, 163-Binjai Manis (Rosli Othman), 164-Roslan, 165-Asmah Karamin, 166-Asmah Karamin, 167-Man Pokya, 168-Nor Alfilaili, 169-Shahidan Begonia, 170-Ismail Bukit Mas, 171-MiaZara, 172-Adnan Aziz, 173-Pas Bukit Sentosa, 174-Zalina, 175-Al Maliki, 176-Jun Salleh, 177-Shahril, 178-Pauzi, 179-Spirit, 180-Jeffry, 181-Abdullah, 182-Adam, 183-Wak Bako, 184-Mat Thohir, 185-Muhd Irfan, 186-Antara Pos, 187-Ahmad Lokman, 188-Jose Manuel, 189-Mohd Shaari, 190-Aloq Laloq, 191-Zul-Jgk, 192-Tombak Berapi, 193-Khalid Che Lah, 194-Khalidmacola, 195-Tombak Berapi, 196-Nurazani CheLah, 197-Afirdaust, 198-Jaafar, 199-Nurazani, 200-Manz, 201-Zainal Putra, 202-XePc, 203-Pisau, 204-Shamz, 205-Wira Kenyalang, 206-Nasbadar, 207-Spy Satu, 208-May, 209-Tok Kiku YB, 210-Embrose, 211-ROxx, 212-Adiba Yasmi, 213-Amirul Yusuf, 214-Shiegin, 215-Jagbug, 216-Joe FZR. 217-MerahMoto, 218-Ahmad Shaju, 219-KunKH, 220-Khalid CheLah, 221-The Lakaran, 222-Saeif Agha, 223-Romario, 224-Media Shah Alam, 225-Maxma, 226-Tawau Gondrong, 227-Arbar, 228-Kasmat, 229-Mazran, 230-Salim, 231-Papagege, 232-Wan Salwati, 233-Johari....

Teramai Pembaca Dalam 7 Hari.

Blog Archive