Posting Beberapa Jam Yang Lalu.

15/09/2011

Video Panas: “Saya Mahu Tempeleng Mat Sabu, Hingus Belum Kering, Biadap dan Kurang Ajar. Kita Rebus Dia Hidup-Hidup”


Oleh: HHalem.
Kolonel Prof. Datuk Dr Kamarudin Kachar: 
“Mat Sabu..Celaka Punya Orang”


“Mat Sabu mari sini, saya mahu tempeleng dia, jangan main-main dengan kita... Mat Sabu hingus belum kering, biadap dan kurang ajar..kita rebus dia hidup-hidup,  dan jangan perlekeh Islam dan Melayu ”

Kolonel Prof. Datuk Dr Kamarudin Kachar membesar sebagai budak kampung yang hidup sengsara dalam era kekejaman Jepun dan komunis bintang tiga.

1- Mat Sabu telah betul-betul menyentuh perasaan dan menaikan berang seorang yang pernah menderita semasa era pendudukan Bintang Tiga dan Jepun di Tanah Melayu. Kegeraman Dr Kamarudin diluahkan beliau semasa ‘Forum Kemerdekaan’. Kata Kamarudin, Mat Sabu menghina pejuang kemerdekaan yang terkorban semasa menentang British, dan rakyat perlu menentang kenyataan yang dikeluarkan pemimpin nombor dua PAS itu.

“Saya minta semua menentang habis-habisan Mat Sabu, komunis bukan sahaja menyerang tapi mereka seksa, tebuk perut dan mahu kita iktiraf komunis”

“Mat Sabu mari sini saya mahu tempeleng dia, jangan main-main dengan kita... Mat Sabu hingus belum kering, biadap dan kurang ajar..kita rebus dia hidup-hidup,  dan jangan perlekeh Islam dan Melayu ”

“Sekiranya berlaku pertumpahan darah ekoran kenyataan kontroversi itu Mohamad dan PAS perlu bertanggungjawab” - Kolonel Prof. Datuk Dr Kamarudin Kachar.

2- Selepas ini kita lihat bagaimana MInsider akan telepon Mat Sabu, cucuk-cucuk meminta Mat Sabu supaya memberi respond. Jika Mat Sabu memberi respond kepada kenyataan Dr Kamaruddin Kachar, maka akan bermula satu episode baru dimana sah dan terang ‘Keselamatan Negara’ akan terancam.


Panel Forum Kemerdekaan – 
“Kekejaman Komunis, Mat Indera dan Kemerdekaan"
Pengerusi/Moderator:
Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali

Ketua Pesuruhjaya Pengakap Malaysia/ Pengerusi Majlis Perundingan Melayu/ Bekas Naib Canselor Universiti Selangor Unisel/Bekas Pengarah UiTM:
Kolonel Prof. Datuk Dr Kamarudin Kachar.

Anak Pengasas Umno/
Adik Bekas Perdana Menteri Tun Hussein Onn:
Lt Jeneral (B) Dato' Jaafar Onn

Bekas Pengarah Cawangan Khas Bukit Aman:
Datuk Zulkifli Abdul Rahman

Ahli Sejarahwan:
Profesor Datuk Dr Ramlah Adam.

Comments / Pandangan Melalui Facebook

14 comments:

  1. MaT sabu nie SPM cukup2 makan. Subject sejarah pun tak lulus. Cakap2 tak boleh pakai secara akedemik.

    ReplyDelete
  2. klau nk brjalan tk blh guna kn sblh kaki je.tk kn itu pun profesor ni tk tau.nk mngadili jgn dngr sblah pihak je.dngr dulu ucapan mat sabu dn bnding kn dgn apa yg di tulis utusan meloya.komunis cuma di sbut dlm tulisan di utusan.jgn le jd kangkong yg dh dok br sepah skrg ni.

    ReplyDelete
  3. MAT SABU ni nak kena LUCUT KERAKYATAN nya.Gengkan dengan pendatang haram/ pencari suaka dan HANYUT kan ke Australia. Dah ada persetujuan antara kerajaan pon.

    ReplyDelete
  4. pi tengok kat youtube tentang kenyataan mad sabu..
    takdak sebut komunis.takdak iktiraf komunis.dia iktiraf mad indera..

    pangkat professor bagai.tapi rupanya bodoh dari lembu.


    Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.

    (Al-Hujuraat49:6)


    Dan sungguh, akan Kami isi neraka Jahannam banyak dari kalangan jin dan manusia. Mereka memiliki hati tetapi tidak dipergunakannya untuk memahami (ayat-ayat Allah) dan mereka memiliki mata (tetapi) tidak dipergunakannya untuk melihat (tanda-tanda kekuasaan Allah), dan mereka mempunyai telinga (tetapi) tidak dipergunakan untuk mendengar (ayat-ayat Allah). Mereka seperti haiwan ternakan, bahkan lebih sesat lagi. Mereka itulah orang-orang yang lalai.”

    ReplyDelete
  5. siapa yang fasik .... mat sabu lembu la..... fitnah polis langgar ngan terak padahal jatuh terlingkup sendiri ....Afif... Afif... apa la bahalol sgt hang ni ...jgn sembarangan guna Quran dan dituju kpd org yang tak sealiran dgn ko.. mat sabun tu memiliki hati yg memahami ayat-ayat ALLAH ke? lucu la...

    ReplyDelete
  6. Terima Kasih Saudara Afif Nasir Yang Budiman:-)

    Kerana memperingati kita dgn ayat di atas.

    Mat Indera terang-terangan berfahaman komunis dan ketua komunis Rejimen 10 Cawangan Johor.

    Mengitiraf Mat Indera bermakna mengitiraf segala perbuatan beliau dan juga segala ideoloji komunis beliau. Bermakna Saudara Afif dan Mat Sabu mengiktiraf segala perbuatan dan idealogi Mat Indera.

    Saudara yang luas membaca tentu faham dengan ideologi komunis dari segi hukum hakam agama.

    Mat Sabu ‘tak sebut perkataan Komunis’ dalam video.

    Saudara Afif tentu arif dengan perkataan “LAFAZ dan NIAT”

    Tak di ‘LAFAZ’ perkataan ‘Komunis’ didalam video, tetapi ‘NIAT’ beliau terang-terangan apabila beliau berucap selepas itu. Siap mempamirkan Buku Warisan Johor lagi. Maka lahirlah ‘LAFAZ’ beliau berserta ‘NIAT’.

    ‘NIAT dan LAFAZ’ beliau disahkan lagi dgn sokongan hampir semua ahlul PAS.

    Ayat di atas juga mempamirkan kepada ‘jin dan manusia’ yang ‘tidak mahu memahami ayat-ayat Allah’. Mereka yang tidak mahu melihat dan memperakui ‘tanda-tanda kekuasaan Allah’. Mereka yang bulat-bulat menolak Allah Yang Maha Esa.

    Mat Sabu celupar dan mengelirukan lagi perpaduan Melayu Islam, 'tidak memahami ayat-ayat Allah' supaya tidak menimbulkan huru-hara sesama manusia. Ayat Allah menerangkan supaya tidak memecahbelahkan umat.

    Dan akur kepada pemerintah terkini.

    Mat Sabu lupa akan 'tanda-tanda kekuasan Allah' bahawa beliau satu hari akan berakhir jua dimuka bumi ini.

    Saudara mesti perasaan mereka berdua adalah 'Mat'. Nama manja mereka berdua.

    Walaumacam mana pun Terima kasih kpd Saudara Afif yang berkunjung.

    ReplyDelete
  7. Mat Sabun sokong Mat Indra. Mat Indra Komunis. Jadi betul la Mat Sabun sokong Komunis. Profesor pun tak sebodoh tu. Simple math ler. Agaknya ada yg tak pas matematik darjah satu ni.

    ReplyDelete
  8. Salam Tuan ...

    Hujah bebudak yg cuba tegakkan benang basah Mat Sabu (I repeat ... benang basah ... bukan tegakkan benda lain) berhujah macam bebudak syiah ... bermain pada bahasa ... dan cuba menyembunyikan maksud ...

    Bila Mat Sabu kata ... dah sejarah juga mengesahkannya ... Mat Indera yg bagi arahan kpd komunis ... juga bermaksud bersekongkol dgn komunis suruh serang balai polis adalah pejuang ... maknanya 200 orang komunis itu pun sememangnya pejuang ... cuba bermakna Mat Sabu pro pengganas komunis ...

    Yg tu pun susah nak paham ... semenjak dua menjak ni dah terlebih bingai segala pentaksub PAKATAN HARAM ...

    ReplyDelete
  9. Afif Nasir,
    Ko tuko le nama ko tu, jangan le buat malu Banjar aje. Kalau Panglima Salleh masih hidup, aku ingat dia parangnya ko. Ko pakai le Al-Banjiri.

    ReplyDelete
  10. Perak Malay n Afif Nasir

    Fikir habis habis sebelum memperlekehkan orang lain kerana kedunguan sdr berdua juga amat ketara kalau mahu di ulas ...

    Kita boleh berbeza pendapat dan berlainan ideologi tapi jangan sampai mempersundalkan Agama dan Bangsa

    ReplyDelete
  11. Merahnya Inai15/09/2011, 18:54

    Afif Al Banjari. Jangan bagi malu orang Banjar.

    Berapa lama hang kenal mat Sabu. Maki hamun, mencarut tak pernah lekang dari mulut.

    Setiap kali ceramah tak sah kalau tak guna ayat menghina orang lain.

    Yang hang dok tunjuk pandai mengguna ayat-ayat al quran dok perbetoi orang macam ni pasai apa.

    Aku dok peghati lama dah orang PAS ni bila depa buat salah saja berbondong-bondong buat keluar ayat-ayat al quran bermaksud nak pusing bagi betul.

    Hampa ingat apa yang hampa buat semua betul. Sebab tu dari dulu hingga sekarang Tok Guru hampa tak bagi dok baca dan dengar selain dari harakah sebab senang nak konkong.

    Apa depa putaq semua hampa terima. Hang habaq mai kat aku mana negara Islam yang hampa nak tegakkan.

    Bila kami jelaskan kat hampa tentang pemerintahan Islam dan pendekatan yang kami bawa tentang Islam hampa cop kami kapiaq.

    Bila Bengali tak tapakai serban kata langkah mayat dia baru cakap pasai negara Islam hampa kecut teloq.

    Eloknya sekarang ni mana-mana juak-juak hampa yang hebat tu pakat-pakat buang serban masukla geng bengali ni.

    Satu lagi aku nak ingatkan hang Afif jangan dok perhina orang yang berilmu yang pernah lahir dari kesusahan.

    Kata Tok Guru hampa, Allah swt pun mencarut. Allah Hu Akbar zatnya bukan bandingan Tok Guru mahu pun orang seperti Mat Sabu.

    Sumpah, maki, marah, carut Allah swt bukan untuk dipermain-mainkan oleh orang-orang seperti Mat Sabu untuk menghina sesama manusia.

    KERANA Mat Sabu dan juga sekutu-sekutunya adalah makluk yang tetap akan binasa bila sampai dan ketikanya.

    Tak sehebat mana pun. Sampai masa kau pergi jua ...

    ReplyDelete
  12. Tuan Singh:-)

    Tuan cukup semangat malam ini.

    Yg mengesahkan Mat Indera ketua komunis Melayu dan menyerang Balai Polis ialah Chin Peng sendiri.

    Kita akan cuba cari video ChinPeng berucap di Australia.

    ReplyDelete
  13. hello afif banjar...kau pun entah2 keturunan komunis mcm mat sabu... kau nak tau sapa komander mat sabu?..lim kit siang/lim guan eng..

    ReplyDelete
  14. kalau aku jumpa mat sabu...kau tau lah apa bekas tentera ni nak buat kat dia...

    ReplyDelete

Terima Kasih Kepada Pembaca Setia Berikut (233) :-

Ribuan Terima Kasih dan Penghargaan Kepada :- 1-Aku Pasbuih Siamang(GMC), 2-Ngentom Bulan, 3-EfyHelmy, 4-Wak Jengkol, 5-Media Permatang Pauh, 6-Gelombang Rakyat, 7-Pak Habib, 8-AloQ StaQ, 9-Gelombang Wangsa Maju, 10-Pacat, 11-Kota Sarang Semut, 12-Blogen Starz, 13-Suara Lensa, 14-Pendita Kain Singkat, 15-Pemuda UMNO Bahagian Tapah, 16-Razaq Saleem, 17-KL Boyz, 18-Remedy, 19-Jed, 20-Jiwa Paradox, 21-Anak Bangsa, 22-Sungai Rapat, 23-Realiti Mulut Melayu, 24-Yuseri Yusoff, 25-Eeka, 26-Papa Gomo, 27-Puteri UMNO Msia (Cyber Trooper), 28-Puteri UMNO Msia (Gerbang Tempur), 29-Hafiz, 30-Anak Seberang, 31-Wan Cikgu Muzik, 32-Link Msia, 33-AhmadKhairulNizar, 34-Radzuan Jalal, 35-Durahiem Satar, 36-Sakaria Mohd, 37-Det Guaq(IBSBina)-Jantan Man, 38-Mal Jor, 39-Pemuda TG, 40-Putra Melayu, 41-Abe Zul=Zulkufli Hussin, 42-Hulu Langat-Horas, 43-Zulkufli=Abe Zul, 44-AkuBekasPkr, 45-Tenggara EnalRahim, 46-LamiaFamilia Ajai62, 47-SFH70, 48-SangKuriang Malaya, 49-Cr.Lukman Moidin, 50-Terbey Lastik, 51-Boyjot71, 52-Siti Fatimah, 53-Dewi Sue, 54-Bujang Senang, 55-Bee Qs, 56-Gerakan Timur, 57-CostaCurta, 58-Jemari Kasturi, 59-Semut Hitam, 60-Harith Haiqal, 61-DK Ku-Bro, 62-Teacher Fadzly, 63-Tepak Bersulam Zack, 64-Alida Mahmod wife Jalaini Ajai, 65-Mohd Zainudin, 66-Azman Naim, 67-GhostWriter, 68-Darah Satria, 69-Zayyat, 70-Zulkifli Yunus, 71-Khaidir Baharudin, 72-Hsya Feeqah, 73-Meow Bergaya, 74-Syed Abu Sayyaf, 75-Tinta Jambu, 76-HHalem, 77-Jason Wade, 78-Cikgu Mat, 79-Mohd Ali, 80-CoolMore, 81-MelayuWawasan 1Msia, 82-MZaifful, 83-Keris Panas, 84-Keris Jentayu, 85-Wau Janak, 86-Zuraini Kamal, 87-Lukes, 88-Naluri rakyat, 89-Mohd Azlan, 90-Nemo, 91-Md Shawall, 92-Lat Alang, 93-Apai Sepai, 94-Abdul Majid, 95-Nemo, 96-Topan, 97-Myia, 98-Mohd Najib, 99-Gensuri Lestari, 100-Muhammad, 101-Webmarhaem, 102-Mohd Najib, 103-Che Nal, 104-Ahmad Razali, 105-Nazari Mohd, 106-Benny Fizz, 107-Panglima Hitam, 108-Mohd Kamarulzaman, 109-Hanafi, 110-Halim Mansur, 111-Jieiyha, 112-G13, 113-KapakTajam, 114-Al Malek Fuat, 115-Izhar Aziz, 116-Norhaliza, 117-Faridah Akafera, 118-Tauke Ikan, 119-MelaysiaNews, 120-Bongphalla dara, 121-Kepek, 122-Malaysia News, 123-JayBoss, 124-Parti Gerakan Kota Alam Shah, 125-Nas Japan Bikes, 126-Yus Mentor, 127-Putra Merdeka, 128-Lembing Maya, 129-Krie Zamimi, 130-Byll Bella Huda, 131-Zulizah Rahim, 132-Ahmad, 133-Anwar Zainudin, 134-Rosli Ibrahim, 135-Ahmad Latif, 136-Uzumaki, 137-Mantoya, 138-Maskinah, 139-Pak Ngah, 140-Retro Blue, 141-Azimat, 142-Ramle Nahkoda, 143-Suhaimi Bahari, 144-Lala, 145-YY, 146-Kapt Bokkari, 147-Sudirman Dullah, 148-Sudik, 149-Noraswan, 150-Adlin Sayang, 151-Mr M, 152-Junid, 153-Gadis, 154-Faizi, 155-Razif, 156-RF Lias, 157-Inshyirah, 158-Muhaimin, 159-Misai Kanzzs, 160-KialJr, 161-Pye Geo, 162-Abu Idris, 163-Binjai Manis (Rosli Othman), 164-Roslan, 165-Asmah Karamin, 166-Asmah Karamin, 167-Man Pokya, 168-Nor Alfilaili, 169-Shahidan Begonia, 170-Ismail Bukit Mas, 171-MiaZara, 172-Adnan Aziz, 173-Pas Bukit Sentosa, 174-Zalina, 175-Al Maliki, 176-Jun Salleh, 177-Shahril, 178-Pauzi, 179-Spirit, 180-Jeffry, 181-Abdullah, 182-Adam, 183-Wak Bako, 184-Mat Thohir, 185-Muhd Irfan, 186-Antara Pos, 187-Ahmad Lokman, 188-Jose Manuel, 189-Mohd Shaari, 190-Aloq Laloq, 191-Zul-Jgk, 192-Tombak Berapi, 193-Khalid Che Lah, 194-Khalidmacola, 195-Tombak Berapi, 196-Nurazani CheLah, 197-Afirdaust, 198-Jaafar, 199-Nurazani, 200-Manz, 201-Zainal Putra, 202-XePc, 203-Pisau, 204-Shamz, 205-Wira Kenyalang, 206-Nasbadar, 207-Spy Satu, 208-May, 209-Tok Kiku YB, 210-Embrose, 211-ROxx, 212-Adiba Yasmi, 213-Amirul Yusuf, 214-Shiegin, 215-Jagbug, 216-Joe FZR. 217-MerahMoto, 218-Ahmad Shaju, 219-KunKH, 220-Khalid CheLah, 221-The Lakaran, 222-Saeif Agha, 223-Romario, 224-Media Shah Alam, 225-Maxma, 226-Tawau Gondrong, 227-Arbar, 228-Kasmat, 229-Mazran, 230-Salim, 231-Papagege, 232-Wan Salwati, 233-Johari....

Teramai Pembaca Dalam 7 Hari.

Blog Archive